تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۴
کد خبر: ۱۹۵۴۴۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نوروز 99 گرجستان بریم یا ترکیه ؟
عید نوروز مهم ترین عید برای ما ایرانی هاست که برای همه ما بسیار محبوب است و از اهمیت زیادی برخوردار می باشد.در این عید باستانی بسیاری از مردم بویژه گردشگران و سفردوستان تصمیم می گیرند که به سفرهای خارج از کشور بروند و از تعطیلات عید خود لذت ببرند.در این مطلب آژانس مسافرتی آرشین پرواز قصد دارد دو کشور ترکیه و گرجستان را برای سفر در عید نوروز با هم مقایسه کند.با ما همراه باشید.

گرجستان ، زیبا و دوست داشتنی

نوروز 99 گرجستان بریم یا ترکیه ؟

گرجستان یکی از زیباترین کشورهای منطقه است که به دلیل جذابیت های متنوع توانسته تور گرجستان را در بین ایرانیان در شمار محبوب ترین تورها قرار دهد.به همین دلیل می توان تور گرجستان نوروز 99 را یکی از بهترین گزینه ها برای سفر نوروزی دانست.

گرجستان جاذبه های گردشگری و تاریخی متنوع و بسیار زیبایی دارد که در سفر خود می توانید از آن ها بازدید کنید و لذت ببرید.اگر به تفریحات ساحلی علاقه دارید می توانید به شهر باتومی رفته و در ساحل سحر آمیز آن به تفریح بپردازید.اگر هم به بازدید از جاذبه های تاریخی و گردشگری علاقه دارید پیشنهاد ما سفر به پایتخت گرجستان یعنی شهر تفلیس است.البته می توانید با خرید تور گرجستان از هر دو شهر نیز بازدید کنید.

از مهم ترین جاذبه های گردشگری کشور گرجستان می توان به قلعه ناریکالا ، ساحل سحرآمیز ، موزه ملی گرجستان ، پل صلح ، مجسمه علی و نینو ، کلیسای جامع تثلیث و موزه استالین اشاره کرد.

همچنین لازم به ذکر است آب و هوای این کشور در ایام نوروز و فصل بهار بسیار مطلوب و دلپذیر است و می توانید به راحتی از جاذبه های آن دیدن کنید و از تفریحات آن استفاده کنید.

لازم به ذکر است یکی از مهم ترین دلایلی که هم کشور گرجستان و هم کشور ترکیه را برای سفر محبوب کرده عدم نیاز به ویزا برای سفر به این کشورهاست و شما عزیزان می توانید با خرید تور لحظه آخری به راحتی و با هزینه ای مناسب به این کشورها سفر کنید.

ترکیه ، کشور همیشه محبوب

نوروز 99 گرجستان بریم یا ترکیه ؟

به جرات می توان ترکیه را محبوب ترین مقصد گردشگری برای ایرانیان دانست.این کشور زیبا شهرهای توریستی زیادی دارد که مهمترین و محبوب ترین آن ها عبارتند از : استانبول ، کوش آداسی ، آنتالیا ، آنالیا و ...

بیشتر گردشگران ایرانی برای سفر در عید نوروز شهر استانبول و آنتالیا را انتخاب می کنند.استانبول را می توان شهری همه چیز تمام دانست.در این شهر می توانید انواع تفریحات را تجربه کنید و همچنین از جاذبه های گردشگری بی شمار آن بازدید کنید.بنابراین تور استانبول نوروز 99 را هم می توان از بهترین گزینه ها برای سفر در عید نوروز 99 دانست.

از مهم ترین جاذبه های گردشگری استانبول می توان به میدان تکسیم ، خیابان استقلال ، جزیره بیوک آدا ، مسجد ایاصوفیه ، بازار بزرگ استانبول ، تنگه بسفر ، پل بسفر و ... اشاره کرد.

همچنین اگر این شهر را برای سفر انتخاب می کنید پیشنهاد می کنیم خرید کردن و گشت و گذار در مراکز خرید را فراموش نکنید.مرکز خرید جواهیر ، استانبول مال و مرکز خرید کانیون از مهم ترین مراکز خرید این شهر هستند.

لازم به ذکر است عید نوروز در برخی نقاط شهر استانبول جشن گرفته می شود.

دیگر شهری که می توانید نوروز خوبی را در آن سپری کنید شهر آنتالیا است.شهر ساحلی آنتالیا ویژه کسانی است که به تفریحات آبی و ساحلی علاقه دارند.البته اغلب هتل های شهر آنتالیا لوکس هستند و بسیاری از آن ها درون خود پارک آبی و ساحل اختصاصی دارند که می توانید در آن ها هم اقامت و هم تفریحات خوبی را تجربه کنید. تور آنتالیا نوروز 99 از این جهت مناسب است که هم می توانید در آب و هوای خوب این شهر از تفریحات آبی لذت ببرید و هم می توانید چند روزی را در یک هتل لوکس به استراحت بپردازید و خستگی یک سال کاری را از تن خود بیرون کنید.

نوروز 99 گرجستان بریم یا ترکیه ؟

همانطور که گفتیم هر دو کشور گرجستان و ترکیه به دلیل عدم نیاز به ویزا برای گردشگران ایرانی جزو محبوب ترین کشورها برای سفر هستند.

در آخر می توان گفت هر دو مقصد گرجستان و ترکیه برای سفر در عید نوروز بسیار مناسب هستند اما انتخاب یکی از این دو مورد بستگی به سلیقه و هدف شما از سفر دارد.اگر از آن دسته از افرادی هستید که خرید کردن و گشت و گذار در مراکز خرید را دوست دارید می توانید به استانبول سفر کنید اما اگر به تاریخ و جاذبه های تاریخی علاقمند هستید پیشنهاد ما سفر به شهر تفلیس در کشور گرجستان است.

:
:
:
آخرین اخبار