تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۸
کد خبر: ۱۹۵۴۵۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
می‌خواهیم هواداران حداقل در پلی‌آف از بازی‌مان لذت ببرند
 سرمربی تیم فوتسال ملی‌حفاری گفت: تلاش ما این است، لیگی را که بد به پایان رساندیم، حداقل در پلی‌آف آن به صورتی کار کنیم که هواداران از نوع بازی‌مان لذت ببرند.

کیاوش علاسوند درخصوص راه‌یابی ملی‌حفاری به پلی‌آف لیگ برتر کشور، اظهارکرد: در آخرین بازی مرحله گروهی برابر ارژن شیراز در نیمه نخست، رقابت پایاپایی داشتیم و پس از چند دیدار، کیفیت‌مان خوب بود. در نیمه دوم نیز توقف بازی و شرایط آن، باعث شد که تماشاگران ارژن برای چندین بار اقدام به پرتاب بطری آب درون زمین کنند و بازی را متوقف کنند. توقف‌های پی‌درپی روح بازی را از دو تیم گرفت و در نهایت ما متضرر شدیم و شکست خوردیم. اگر روند بازی طبیعی بود، فکر می‌کنم نتیجه‌ای غیر از این رقم می‌خورد. در هر صورت، ملی‌حفاری توانست با قرار گرفتن در رده هشتم جدول رده‌بندی به مرحله پلی‌آف صعود کند و حریف مس سونگون شود.

وی درباره این‌که نتایج گواه این است که حفاری یکی از ضعیف‌ترین فصل‌های حضور در لیگ برتر را پشت سر می‌گذارد، گفت: بله، ضعیف‌ترین خط حمله گواه این موضوع است. حفاری که همیشه جزو بهترین خط‌های حمله لیگ بود و تفاضل گل خوبی داشت، متاسفانه امسال، نقیصه بزرگی در این بخش دارد.

سرمربی تیم فوتسال ملی‌حفاری عنوان کرد: در نیم‌فصل دوم، بازیکنان ما بیش از حد بی‌انگیزه شده بودند که جایگاه جدولی‌شان و دریافت نکردن مطالبات، در بی‌انگیزگی آن‌ها تاثیرگذار است. جایگاه جدولی، روحیه بازیکنان را تحت تاثیر قرار داده بود و زمانی که من هم به تیم اضافه شدم، واقعا فرصت لازم را برای تغییر نگرش بازیکنان نداشتم.

وی درباره این‌که امسال ضعیف‌ترین تیم‌ها نیز با هدف کسب امتیاز، مقابل ملی‌حفاری بازی می‌کردند و این برای آینده تیم نگران‌کننده است، گفت: این موضوع را قبول دارم که ملی‌حفاری کیفیت پایینی داشت ولی نباید از این نکته هم غافل شد که امسال لیگ، کیفیت سال‌های قبل را نداشت. دیدید که با وجود این‌که حفاری امسال کیفیت لازم را نداشت و در شش هفته شکست خورد اما جایگاه جدولی آن هیچ تغییری نکرد. به نظرم لیگ از کیفیت لازم برخوردار نبود و فشردگی بازی‌ها در پایین آمدن کیفیت لیگ تاثیرگذار بود.

علاسوند در پاسخ به این سوال که باتوجه به این‌که حفاری امسال از شرایط روحی لازم برخوردار نیست و مرحله گروهی را نیز به سختی پشت سر گذاشت، آیا در پلی آف می‌تواند عملکرد متفاوتی داشته باشد؟ عنوان کرد: لیگ تمام شد اما پنجره جدید و شانس مجددی، به نام پلی‌آف به روی تیم ما باز شده است. شرایط پلی‌آف و به ویژه بازی با مس‌سونگون با تمام دیدارهایی که داشته‌ایم، متفاوت است و ناخودآگاه بازیکنان، باشگاه و هواداران، انگیزه خاصی دارند. مطمئنا تمام تلاش مجموعه و بازیکنان این است که از این شانس به خوبی بهره ببرند. تلاش می‌کنیم در اهواز تماشاگران‌مان را خوشحال به خانه‌های‌شان برگردانیم. تلاش ما این است، لیگی را که بد به پایان رساندیم، حداقل در پلی‌آف آن، به صورتی کار کنیم که هواداران از نوع بازی‌مان لذت ببرند.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار