تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۱
کد خبر: ۱۹۵۴۵۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
تیم ملی حفاری در اندیشه صعود به نیمه نهایی لیگ برتر فوتسال
 تیم فوتسال ملی حفاری در مرحله یک چهارم نهایی لیگ برتر به مصاف حریفی سرسخت می‌رود که کسب سه امتیاز این دیدار برای نماینده خوزستان مهم و حیاتی است تا شانس صعودش را به مرحله بعد بیشتر کنند.

 مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های لیگ برتر فوتسال کشور در حالی با برگزاری چهار دیدار در سراسر کشور آغاز می‌شود که بی‌شک حساس‌ترین دیدار این مرحله جدال تیم‌های ملی حفاری و مس سونگون است.

تیم ملی حفاری که در این فصل عملکرد ضعیفی از خود به نمایش گذاشت در نهایت توانست با کسب ۳۱ و قرار گرفتن در مکان‌ هشتم رده‌بندی جواز حضور به مرحله پلی آف را کسب کند اگرچه کسب این نتایج نارضایتی هواداران ملی حفاری را به همراه داشته است.

تیم ملی حفاری در صورت کسب امتیاز در چند بازی آخر خود می توانست در مکان بهتری از جدول رده بندی قرار گیرد اما بی انگیزگی بازیکنان این تیم موجب شد تا آنها حتی از بازی های خانگی خود نتوانند امتیازی کسب کنند. بی شک اگر حفاری در رتبه های بالاتر جدول قرار می گرفت در مرحله یک هشتم نهایی مقابل حریف آسان تری قرار می گرفت.

تیم ملی حفاری در حالی فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر را آغاز کرد که با تغییرات بسیاری در کادر فنی و بازیکنان همراه شد و به گفته بسیاری از کارشناسان این موضوع به کیفیت بازی حفاری لطمه زد، این نماینده خوزستان بازیکنان کلیدی و مهم خود را پیش از شروع رقابت‌ها از دست داد از طرفی در جذب بازیکن بسیار ضعیف عمل کرد.

حفاری سال گذشته پس از صعود به مرحله پلی‌آف، عنوان چهارم رقابت‌های لیگ برتر کشور را به خود اختصاص داد و این موضوع توقع فوتسال دوستان خوزستانی را بالاتر برد. نماینده استان مبنای کاری خود را در این فصل، استفاده از بازیکنان بومی دانست و بیش از ۹۰ درصد بازیکنان تیم ملی حفاری بازیکنان جوان و آینده دار استان تشکیل می دهند و همین موضوع در نتیجه گیری تیم موثر بود.

در سوی مقابل تیم مس سونگون که سابقه کمتری نسبت به حفاری دارد، در این فصل با جذب بازیکنان باتجربه عملکرد نسبتا خوبی به نمایش گذاشته است و با کسب ۵ امتیاز به عنوان تیم نخست راهی مرحله یک هشتم نهایی شد. از آنجا که ملی حفاری در بازی دور برگشت مقدماتی موفق به شکست مس شد، بی شک این دیدار از جذابیت خاصی برخوردار است، چراکه هر ۲ تیم به دنبال کسب سه امتیاز بازی هستند.

ملی حفاری با ۹ برد، چهار تساوی و ۱۳ باخت جواز حضور به مرحله یک چهارم را دریافت کرد و اگر به دنبال صعود به مرحله نیمه نهایی است باید با دست پر از این میدان خارج شود در غیر این صورت در بازی برگشت کار آسانی آن هم در زمین حریف نخواهند داشت.

در ادامه کیاوش علاسوند سرمربی تیم ملی حفاری در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: در حال حاضر چند جلسه تمرین خیلی خوب داشتیم و آماده بازی در این مرحله هستیم که امیدوارم هر سه امتیاز بازی را از آن خود کنیم هرچند می دانیم کار بسیار سختی مقابل مس داریم.

 وی افزود: چند بازی بسیار بد و بی کیفیت در اهواز داشتیم و بازیکنانمان از لحاظ انگیزشی بسیار پایین بودند، در طول این هفته سعی کردیم با کارهای روحی و روانی تیم را به شرایط آرمانی خود برگردانیم. بنا داریم از یک تعداد بازیکن جوان که انگیزه بالایی دارند در بازی مقابل مس سونگون استفاده کنیم.

سرمربی تیم فوتسال ملی حفاری گفت: در سه، چهار بازی قبل نمی دانم چه اتفاقی افتاد که بازیکنانم نتوانستند بازی همیشگی خود را ارائه دهند اما در ادامه تلاش می کنیم ابتدا بازی خوبی در مرحله یک هشتم نهایی به نمایش بگذاریم و سپس برای صعود به مرحله بعد تلاش کنیم.

وی با بیان اینکه انگیزه بازیکنان تیمش همیشه در مقابل تیم های بزرگ دوچندان می شود گفت: ما اگرچه در مرحله مقدماتی عملکرد بسیار ضعیفی داشتیم و یکی از ضعیف ترین خط حمله های لیگ را داشتیم اما با حضور در پلی آف این شانس را داریم که دوباره احیا شویم و دل هواداران را شاد کنیم.

وی افزود: ما نیز مثل هواداران نگران تیم هستیم اما تمام تلاشمان را برای شکست مس و صعود به مرحله بعد انجام می دهیم. امیدوارم هواداران در بازی با مس از دیدن بازی ما لذت برده و شادمان سالن بازی را ترک کنند.

دیدار تیم های ملی حفاری و مس سونگون در مرحله یک چهارم نهایی لیگ برتر فوتسال کشور روز ۲۶ دی ماه در اهواز برگزار می شود.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار