تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۷
کد خبر: ۱۹۵۴۶۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
بازیکنی که ظرفیت نیم فصل درخشش را نداشت
 مهاجم صنعت نفت آبادان که در نیم‌فصل اول لیگ برتر باشگاه‌های کشور بازی‌های تقریباً درخشانی را برای این تیم انجام داد، اکنون در مسیر اشتباهی قرار گرفته است.

  عیسی آل کثیر مهاجمی که در ابتدای فصل از تیم پیکان تهران به صنعت نفت آبادان منتقل شد به واسطه عملکرد درخشان این تیم در لیگ و تغذیه مناسبی که از سوی هافبک‌های تیم می‌شد توانست عملکرد تقریباً درخشانی از خود به نمایش بگذارد و با زدن ۹ گل در صدر جدول رده‌بندی قرار گرفت.

آل کثیر که در تیم‌هایی قبلی خود مثل نفت تهران و پیکان تهران مهاجمی نیمکت نشین بود و حضور او همواره با حاشیه برای تیم‌هایش توأم بود در این فصل توانست توانمندی‌های خود را به خوبی نشان دهد به همین دلیل تیم‌هایی مثل پرسپولیس تهران به دنبال جذب این بازیکن بودند.

آل کثیر هم با این پیشنهادها هوایی شد و ساز جدایی کوک کرد و حتی گفته می‌شود با وجود داشتن قرارداد با نفت آبادان، مذاکراتی با تیم پرسپولیس تهران هم داشته است ولی در نهایت باشگاه صنعت نفت آبادان و شخص دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم با جدایی عیسی مخالفت کردند.

این بازیکن که با مخالفت باشگاه صنعت نفت آبادان امکان جدایی از تیم را پیدا نکرده بود، به سمت اقدامات غیرحرفه‌ای و دور از شأن یک بازیکن لیگ برتری آورده و چند روزی است که از حضور در تمرینات آماده سازی تیمش سر باز زده است.

این در حالی است که باشگاه هم با قاطعیت اعلام کرده که اجازه خروج این بازیکن را از تیم خود نمی‌دهد و به نظر می‌رسد عیسی آل کثیر که می‌توانست با تداوم درخشش در نیم‌فصل دوم لیگ برتر برای فصل آینده پیشنهاد مالی قابل‌توجهی برای خود جفت‌وجور کند در مسیر اشتباه قدم نهاده است و این مسیر قطعاً آینده حرفه‌ای او را با خطر مواجه می‌کند چرا که چنین رفتاری که البته از سوی این بازیکن تازگی هم ندارد، می‌تواند باعث عقب‌نشینی تیم‌های خواهان وی شود چرا که هیچ تیمی چنین بازیکن پر حاشیه، غیرحرفه‌ای و دارای رفتارهای بچه‌گانه را تحمل نمی‌کند.

صنعت نفت که حتی در نیم‌فصل اول و به رغم بازی‌های درخشانی که داشت، همواره با کمبود مهره مواجه بود و نیمکت این تیم با تیم اصلی، فاصله فراوانی داشت برای نیم‌فصل دوم به علت مشکلات مالی نتوانست مهره‌ای به مجموعه تیم خود اضافه کند به همین دلیل به همه بازیکنان خود نیاز دارد ولی اکنون عیسی آل کثیر هم برای خود و هم برای تیمش که در مسیر خوبی قرار گرفته، حاشیه درست کرده است این در حالی است که بازیکنی مثل عقیل کعبی که از سوی باشگاه استقلال تهران به صورت رسمی درخواست جذب دریافت کرده بود بعد از مخالفت باشگاه صنعت نفت آبادان، بدون هیچ‌گونه حاشیه‌ای به تمرینات خود در نفت آبادان ادامه و حرفه‌ای بودن خود را نشان داد.

حتی دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم هم برخی تیم‌هایی لیگ برتری مثل ذوب‌آهن، پرسپولیس، استقلال و تراکتورسازی را خواهان خود می‌دید ولی به قرارداد حرفه‌ای خود با صنعت نفت آبادان پایبند ماند و به کارش ادامه داد ولی عیسی آل کثیر نشان داد ظرفیت نیم‌فصل درخشش در لیگ برتر را ندارد و اکنون آینده حرفه‌ای خود را با خطر مواجه کرده است.

مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار