تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۸ - ۲۱:۲۶
کد خبر: ۱۹۵۴۸۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نگاهی به نقل و انتقالات تیم‌های خوزستانی در لیگ برتر فوتبال
  نمایندگان خوزستان با شروع فصل نقل و انتقالات لیگ برتر از فرصت استفاده کرده و تغییراتی در تیمشان اعمال کردند.

 فصل نقل و انتقالات زمستانی لیگ برتر فوتبال کشورمان از روز ۱۶ آذرماه آغاز شد و تا ۲۳ دی ماه ادامه داشت و تیم‌های حاضر در این فصل از مسابقات اقدام به جذب بازیکنان مدنظر خود کردند همچنین برخی از بازیکنان در لیست خروجی تیم ها قرار گرفتند.

در این بین تیم نفت مسجدسلیمان یکی از تیم هایی بود که بیشترین بازیکن خروجی و ورودی را داشت، مهدی تارتار سرمربی نفتی پس ار پایان هفته شانزدهم لیگ ساز جدایی کوک کرد اما با اصرار هواداران و مسؤولان باشگاه سرانجام در این تیم ماندگار شد.

مهدی زبیدی، آرمان قاسمی، امید سینگ، احسان تاییدی، احمد گوهری، محمدامین اسدی و محمدعلی صفیا بازیکنانی هستند که با تشخیص تارتار به جمع زردپوشان نفت مسجدسلیمان اضافه شدند.

همچنین محمد طیبی، میلاد خدایی‌اصل، حسین دوستدار و فرشاد جانفزا نیز از تیم نفت مسجدسلیمان جدا شدند از طرفی وضعیت حضور سوشا مکانی و فرزاد حاتمی ۲ بازیکن باتجربه نفتی ها که قراردادشان را یکطرفه فسخ کردند، هنوز مشخص نیست.

تیم فولاد خوزستان دیگر نماینده استان در لیگ برتر از غافله نقل و انتقالات زمستانی جا نماند و چند بازیکن جدید به خدمت گرفت ضمن اینکه سه بازیکن خود را از دست داد.

سینا زامهران، آیاندا پاتوسی، زبیر نیک‌نفس و فرشاد احمدزاده چهار بازیکن هستند که با تشخیص جواد نکونام به فولاد اضافه شدند همچنین انس بنی‌یاسین، روح‌ا... سیف‌اللهی و میثم دورقی از این تیم جدا شدند.

فولادی ها که هنوز به دنبال جذب بازیکن هستند به دنبال جذب یک مهاجم آسیایی در تیم خود هستند تا خط هجومی خود را قدرتمندتر کنند.

اما در بین سه نماینده خوزستان، تیم صنعت نفت آبادان با وجود عملکرد درخشانش در نیم فصل اول رقابت ها هیچ تغییراتی در فهرست تیمش انجام نداد اگرچه چند بازیکن نفتی مورد توجه سایر رقیبان بودند اما مسؤولان باشگاه نفت آبادان توانستند تمامی نفراتشان را برای نیم فصل دوم حفظ کنند.

برزیلی های ایران که در نیم فصل اول عملکرد فوق العاده ای داشته و با کسب ۳۰ امتیاز در مکان چهارم رده بندی قرار گرفتند اکنون یکی از شانس های کسب سهمیه آسیایی به شمار می روند و هواداران از این بابت بسیار خوشحال هستند.

زمان فصل نقل و انتقالات اکنون به پایان رسیده و نفتی ها دیگر مجاز به جذب بازیکن نیستند و تنها می توانند اقدام به جذب بازیکن سهمیه آزاد کنند.

تیم های نفت آبادان، فولاد و نفت مسجدسلیمان به ترتیب با کسب ۳۰، ۲۴ و ۲۳ امتیاز در مکان های چهارم، هفتم و هشتم رده بندی جای گرفته اند که به گفته کارشناسان عملکرد هر سه نماینده فراتر از انتظار بوده است.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار