تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۸ - ۲۱:۳۸
کد خبر: ۱۹۵۴۹۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
بنیاد قلم‌چی متعهد به ساخت ۵۹ کلاس درس در خوزستان شد
  مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان گفت: بنیاد قلم‌چی متعهد شده تا مهر سال آینده ۵۹ کلاس درس در خوزستان احداث کند.

کوروش مودت روز چهارشنبه در آیین تجلیل از شوراهای آموزش و پرورش برتر خوزستان در سرسرای استانداری این استان با اشاره به اینکه خوزستان رتبه اول کشور در جذب کمک‌های خیران مدرسه ساز را کسب کرده بیان کرد: جذب مشارکت خیران برای مدرسه سازی به دلیل فعالیت خوب شوراهای آموزش و پرورش در خوزستان است .

وی با بیان اینکه بنیاد قلم‌چی از تعداد کلاس‌های درسی که متعهد به ساخت آن در خوزستان شده تاکنون ۳۰ کلاس را تحویل آموزش و پرورش استان داده گفت: همچنین موسسه راه ایمان وابسته به دفتر آیت اله العظمی سیستانی نیز ۴۵ مدرسه در خوزستان ساخته است.

مودت افزود: خیران مدرسه ساز امسال تاکنون ۲هزار میلیارد ریال برای ساخت مدرسه در خوزستان کمک کردهاند.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان با تاکید بر ضرورت استفاده از ظرفیت شوراهای آموزش و پرورش در راستای پیشبرد اهداف عالی نظام تعلیم و تربیت، بیان کرد: شوراهای آموزش و پرورش می توانند نقش تعیین کننده ای در تحقق اهداف سند تحول بنیادین به عنوان قانون اساسی آموزش و پرورش ایفا کنند.

وی با بیان اینکه تامین مسکن فرهنگیان از دیگر اهداف آموزش و پرورش است افزود:برنامهریزی برای اجرای طرح مسکن فرهنگیان و نیز فعال کردن مراکز رفاهی در سطح مناطق و نواحی از برنامه‌های آموزش و پرورش در خصوص ارتقای شاخص‌های رفاهی فرهنگیان است.

مودت گفت: ارتقای شاخص های رفاهی فرهنگیان خوزستان با ایجاد مراکز رفاهی در نواحی آموزشی و همچنین اجرای منسجم طرح مسکن فرهنگیان به صورت جدی دنبال می شود.

دراین آیین از شورای آموزش و پرورش مناطق بهبهان، شوشتر، شوش و رامهرمز که به ترتیب مقام های اول تا چهارم شاخص های عملکردی خوزستان را کسب کرده بودند تقدیر شد.

جمعیت دانش‌آموزی خوزستان یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر است که در ۱۰ هزار مدرسه مشغول به تحصیل هستند.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار