تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۸
کد خبر: ۱۹۵۵۰۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نماینده ولی فقیه در خوزستان:
دستگاه قضایی با عوامل صدور مجوز پرواز هواپیمای مسافری برخورد کند
نماینده ولی فقیه در خوزستان با بیان اینکه دستگاه قضایی باید با افرادی که اجازه پرواز هواپیمای مسافری را صادر کردند نیز برخورد کند گفت: در حادثه سقوط هواپیمای مسافری نباید همه تقصیرها را به گردن سپاه انداخت.

 حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدنبی موسوی فرد شامگاه چهارشنبه در نخستین یادواره شهدای طلبه و روحانی شهرستان باغ ملک و سالگرد شهادت شهید سید فخرالدین طباطبایی و بزرگداشت شهادت سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی ضمن تسلیت به خانواده های جانباختگان حادثه هواپیمای مسافری افزود: سردار حاجی زاده فرمانده هوافضای سپاه برای پذیرش تمامی مسئولیت سقوط این هواپیما فداکاری کردند اما سوالی که از ناحیه مردم همچنان متوجه مسئولان بوده این است که چرا در آن روز در حالی که آسمان ایران امن نبود ، اجازه پرواز صادر شده است.

وی گفت:این در حالی است که بسیاری از کشورهای منطقه اجازه پرواز به هیچ هواپیمایی ندادند چراکه شرایط جنگی را احساس کردند.
حجت الاسلام و المسلمین موسوی فرد یادآور شد:در آن شب با حمله موشکی هیمنه آمریکا را به زیر کشیدیم و با توجه به تهدیدهای آمریکا قرار بود ۵۲ نقطه از ایران مورد هدف قرار گیرد و نیروهای مسلح در بالاترین سطح آمادگی قرار داشتند.

وی در ادامه اظهار داشت : تشییع پیکر امام خمینی(ره) با ۱۲ میلیون نفر برگزار و در تاریخ ماندگار شد و در تشییع پیکر مطهر سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی تنها در تهران هشت میلیون و در کشور ۲۵ میلیون نفر حضور داشتند .

نماینده ولی فقیه در خوزستان افزود: تشییع پیکر سردار رشید اسلام در خوزستان ، تهران و مشهد با شکوه فراوان برگزار شد و این روز در جهان اسلام ماندگار شد؛ اگر فضای مورد نیاز در سایر استانها نیز برای این آیین تشییع فراهم می شد بالغ بر ۶۰ میلیون نفر در این مراسم شرکت می‌کردند.سردار سلیمانی سرباز ولایت بود و مردم به احترام این مرد بزرگ وارد میدان شدند ؛ اخلاص و ولایتمداری این سردار رشید اسلام مهر و محبت او را نزد ملت شریف ایران دوچندان کرد.

وی تصریح کرد : ایمان قوی و عمل صالح در کنار یکدیگر می تواند یک فرد را تا این اندازه نزد خدا و مردم محبوب کند که برای تشییع پیکرش میلیون ها نفر از مردم سراسر جهان به خیابان ها بیایند .

حجت الاسلام و المسلمین موسوی فرد گفت: سردار سلیمانی و یارانش در این ۴۰ سال پس از انقلاب اجازه ندادند کلام امام خمینی (ره) روی زمین بماند ؛ سپاه پاسداران نیز در این سال ها همواره در صف اول ایثارگری بود و در این راه شهدای زیادی را تقدیم انقلاب کرد .

وی اظهار داشت :سردار سپهبد قاسم سلیمانی چه در زمان خدمتش و چه پس از شهادت ، آرزوی دیرینه آمریکا برای تسلط بر منطقه را با شکست مواجه کرد.

وی افزود: تعدادی از پاسداران رشید اسلام در راه مبارزه با تروریست در مرزهای کشور زنده زنده سوزانده شدند و همواره توسط آمریکا و رژیم صهیونیستی به عنوان اصلی ترین هدف قرار می گیرند.

نماینده ولی فقیه در خوزستان تاکید کرد: متاسفانه در روزهای گذشته تعدادی افراد خود فروخته علیه سردار سلیمانی و ولایت شعار سر دادند ؛ آن هایی که آمریکا را در رسیدن به اهدافش ناکام گذاشته بودند.

وی بیان کرد: ما مردم ولایتمدار خوزستان هیچگاه اجازه نمی دهیم این خود فروختگان اینگونه به صحنه بیایند، زحمات را نادیده گرفته و خون شهدا را پایمال کنند.

موسوی فرد گفت: دستگاه قضایی باید با جدیت با این افراد برخورد کند تا دیگر هیچکس به خود اجازه ندهد علیه سپاه و ولایت شعار سر دهد.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار