تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۱
کد خبر: ۱۹۵۵۰۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رسیدگی به وضعیت کالاهای مصادره شده اهواز از سوی تعزیرات حکومتی
 استاندار خوزستان بر تسریع در رسیدگی به وضعیت کالاهای مصادره شده ی اهواز از سوی تعزیرات حکومتی تأکید کرد.

  غلامرضا شریعتی چهارشنبه شب در نشست کمیسیون تعزیرات حکومتی خوزستان اظهار کرد: به وضعیت کالاهای مصادره شده از سوی تعزیرات حکومتی باید رسیدگی شود.

وی افزود: قاعدتاً بررسی‌های لازم در مورد این کالاها باید انجام شده و اگر اثبات شود که این کالاها قاچاق نیستند باید به مالکان آنها عودت داده شوند و در غیر این صورت باید مراقبت شود که کالاها فاسد نشده و مطابق مقررات و ضوابط استفاده شوند.

استاندار خوزستان اظهار کرد: البته برخی از دستگاه‌ها در زمان مناسب پاسخ استعلام‌ها را نمی‌دهند و موجب از بین رفتن این کالاها می‌شود که در این رابطه تذکرات لازم داده شد.

شریعتی تصریح کرد: دو مورد از این دست با مذاکرات صورت گرفته با مرکز حل‌وفصل شد و در مورد سایر موارد دستگاه‌های استانی مکلف شدند که پاسخ‌ها را در زمان مناسب بدهند تا قضات شعب تعزیرات حکومتی بتوانند تصمیمات لازم را مبتنی بر عدالت بگیرند.

وی عنوان کرد: این اموال اگر حق مردم است به آنها داده شود و اگر حق حکومت است در اختیار دولت قرار بگیرد و از طریق روش‌های مصوب در اختیار مردم قرار داده شود و در هر صورت از امحا و از بین رفتن این اموال که به زیان کشور است جلوگیری و ممانعت شود.

استاندار خوزستان در پایان این نشست توضیح داد: در این جلسه برخی شکایت‌ها در خصوص کالاهایی که به اتهام قاچاق توسط تعزیرات مصادره شده‌اند مورد بررسی قرار گرفت.

مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار