تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۰
کد خبر: ۱۹۵۵۱۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
لزوم توجه به توسعه فضای سبز و کاهش آلودگی در کنار تولید
مدیر کل حفاظت محیط زیست خوزستان گفت: در کنار تولیدات مختلف، باید به حفاظت از محیط زیست، کاهش آلودگی و توسعه فضای سبز توجه کرد.
 محمد جواد اشرفی مدیرکل حفاظت محیط زیست خوزستان  با اشاره به بازدید از پروژه استراتژیک سیستم فیلتراسیون جدید خط تولید کارخانه سیمان بهبهان و نهالستان این شرکت گفت: توجه شرکت سیمان بهبهان به مسائل زیست‌محیطی نشانه توجه این مجموعه نسبت به مسائل محیط زیست و کاهش آلودگی و مدیریت مصرف انرژی است.

او افزود: برنامه‌های مختلف زیست محیطی که در این مجموعه در حال انجام است، عمدتا به منظور مدیریت آب، کاهش آلودگی هوا و توسعه فضای سبز، نشان می‌دهد که می‌توان در کنار تولید، حافظ محیط زیست و مواهب الهی هم بود.

اشرفی ابراز خرسندی از پیشرفت بسیار خوب پروژه جمع آوری گرد و غبار در این شرکت و ضمن تقدیر از تلاش‌های مجموعه سیمان به خاطر تولید و اشتغال در کنار حفاظت از محیط زیست بیان داشت: سیمان بهبهان سال‌های زیادی است که به عنوان یک واحد صنعتی سبز و نمونه در استان و کشور شناخته می‌شود و امیدواریم این تلاش‌ها همچنان تداوم داشته باشد.

این مقام مسئول به ارائه گزارشی از مجموعه اقدامات زیست محیطی سیمان بهبهان از سوی رییس جدید سیمان بهبهان اشاره و اظهار کرد: همچنین روند پیشرفت فیزیکی پروژه جمع آوری گرد و غبار در این شرکت سیمان گزارش کاملی از این پروژه تشریح شد.

هادی عبدالهی رییس جدید سیمان بهبهان در خصوص پروژه توسعه فضای سبز گفت: این شرکت توانسته است با احداث نهالستان با وسعت ۲۰۰ متر، توان تولید ۱۲ هزار گونه نهال را راه اندازی کند که بیش‌تر این نهال‌ها از گونه‌های کنار، رملیک و اکالیپتوس هستند که جهت احیا و مشارکت در کاشت در مناطق تولید می‌شوند.

مرجع / باشگاه خبرنگاران
:
:
:
آخرین اخبار