تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۱
کد خبر: ۱۹۵۵۱۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
عملیات اجرایی فاضلاب در کیانشهر اهواز به کجا رسید؟
کارشناس و مدیر پروژه طرح ساماندهی فاضلاب منطقه کیانشهر اهواز آخرین وضعیت عملیات اجرایی ساماندهی شبکه فاضلاب در این منطقه را تشریح کرد.
  رستمی کارشناس و مدیر پروژه طرح ساماندهی فاضلاب منطقه کیانشهر اهواز گفت: بخشی از پروژه فاضلاب در منطقه کیانشهر اهواز از سال ۷۷-۷۸ از سوی تعاونی مسکن لشکر ۹۲ زرهی اجرا شده است.

او افزود: باتوجه به زیرسازی‌های نامناسب شبکه در این منطقه و ریزش خطوط، شرکت آب و فاضلاب اهواز، تمامی طرح جامع در منطقه کیانشهر و کلیه خیابان‌های درگیر فاضلاب این منطقه به مرحله اجرا در آمد.

رستمی اظهار داشت: جمعیت ساکن در این منطقه در سال ۷۷-۷۸، بالغ بر ۵ هزار نفر بود، این در حالی است که درحال حاضر ۲۵ هزار نفر جمعیت دارد و طرح فاضلاب براساس تعداد جمعیت ساکن در این منطقه در حال اجرا است.

این مقام مسئول تصریح کرد: در این عملیات، خطوط اصلی فاضلاب در نقاط مختلف کیانشهر درحال اجرا هستند، ضمن اینکه منوپمپ‌های قبلی را حذف کرده و ۲ ایستگاه پمپاژ اصلی و فرعی اجرا خواهد شد و با یک خط خروجی به سمت ایستگاه تصفیه فاضلاب اهواز انتقال خواهد یافت.

کارشناس و مدیر پروژه طرح ساماندهی فاضلاب منطقه کیانشهر اهواز بیان دشت: پس از بحران بوجود آمده به علت بارش‌های اخیر، تخلیه فاضلاب از منطقه انجام شد و زیرسازی‌های لازم صورت گرفت تا بتوانیم طرح جامع خطوط فاضلاب را عملی کنیم.

مرجع / باشگاه خبرنگاران
:
:
:
آخرین اخبار