تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۸ - ۲۲:۵۲
کد خبر: ۱۹۵۵۲۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مسابقات کشتی فرنگی ناشنوایان قهرمانی کشور در اهواز آغاز شد
 دبیر هیات کشتی خوزستان گفت: رقابت های کشتی فرنگی ناشنوایان قهرمانی کشور امروز پنجشنبه به میزبانی اهواز آغاز شد.

محمدامین کجباف دبیر هیات کشتی خوزستان اظهار داشت: این رقابت ها که حکم انتخابی تیم ملی است از امروز با حضور بیش از ۱۰۰ کشتی گیر از سراسر کشور در خانه کشتی خوزستان آغاز شده و به مدت ۲ روز ادامه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه این مسابقات در چهار رده سنی نوجوانان، جوانان، امید و بزرگسالان برگزار می شود گفت: پیش از این قرار بود که مسابقات ۲۸ آذرماه در اهواز برگزار شود که به دلیل نامناسب بودن شرایط لازم، این مسابقات با یک ماه تاخیر برگزار شد.

دبیر هیات کشتی خوزستان گفت: خوزستان قطب کشتی فرنگی کشور به شمار می رود و در این دوره از رقابت ها یکی از شانس های اول قهرمانی به شمار می رود. 

وی با بیان اینکه نفرات برتر این پیکارها جواز حضور در اردوهای تیم ملی را دریافت می کنند افزود: تیم های استان در تمام رده های سنی از آمادگی خوبی برخوردار بوده و در طول سال تمرینات موثری انجام دادند.

کجباف با بیان اینکه کشتی خوزستان در شرایط خوبی قرار دارد و حضور ۲۹ کشتی گیر و مربی در جام بین المللی تختی گویای این مسئله است گفت: تمام تلاش خود را برای بهتر شدن کشتی خوزستان و کشور انجام می دهیم و امیدواریم چند سهمیه در المپیک ۲۰۲۰ داشته باشیم.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار