تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۸ - ۲۲:۵۶
کد خبر: ۱۹۵۵۲۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
حمایت استاندار از فرنگی‌کاران ناشنوای خوزستانی عضو تیم ملی
 استاندار خوزستان با اعلام حمایت از کشتی‌گیران ناشنوای این استان گفت: کشتی‌گیران ناشنوای خوزستانی که عضو تیم ملی شوند مورد حمایت ویژه قرار می‌گیرند.

 غلامرضا شریعتی پنجشنبه در حاشیه برگزاری رقابت های کشتی فرنگی ناشنوایان قهرمانی کشور در اهواز اظهار داشت: خوزستان قطب اصلی ورزش کشور به شمار می رود و سرشار از استعدادهای درخشان است که اگر به خوبی مورد توجه قرار گیرند قطعا عملکرد بهتری در رویدادهای داخلی و خارجی خواهد داشت.

وی با بیان اینکه اهواز میزبان مسابقات کشتی ناشنوایان کشور در چهار رده سنی با حضور ۱۷ استان است گفت: کشتی خوزستان در سال های اخیر افتخارات بسیار ارزشمندی برای استان و کشور به ارمغان آورده و اغلب کشتی گیران استان در تمامی رده های سنی عضو تیم ملی هستند که برای ما بسیار ارزشمند است.

استاندار خوزستان با اشاره به اینکه حمایت از جامعه ورزش ناشنوایان باعث نشاط و شادابی این قشر شده و مانع از انزوا و افسردگی آن‌ها می شود گفت: وظیفه خود می دانیم که از این افراد به خوبی حمایت کنیم و کاری کنیم که آنها ببشتر وارد جامعه شوند.

وی در خصوص برگزاری این رقابت ها گفت: با همکاری بهزیستی استان، شرایط لازم برای برگزاری هر چه بهتر این مسابقات را فراهم کردیم و امیدواریم این پیکارها با قهرمانی خوزستان به پایان برسد.

شریعتی بیان کرد: ورزش خوزستان در سال جاری عملکرد خوبی داشت و علاوه بر میزبانی مسابقات مختلف ورزشی، شاهد حضور بسیاری از ورزشکاران استان در تیم های ملی بودیم که بعضا پرچم مقدس کشورمان را به اهتزاز درآوردند.

وی تاکید کرد: تا پایان سال میزبان چند رویداد کشوری دیگر هستیم و امیدواریم در المپیک ۲۰۲۰ شاهد حضور و موفقیت ورزشکاران خوزستان باشیم.

در حاشیه این رقابت‌ها غلامرضا شریعتی، از میثم قبشه دزفولی، قهرمان چهار دوره المپیک و ۲ دوره مسابقات جهانی کشتی فرنگی ناشنوایان تجلیل کرد.

رقابت‌های قهرمانی کشتی فرنگی ناشنوایان کشور در چهار رده سنی نوجوانان، جوانان، امید و بزرگسالان در خانه کشتی شماره یک اهواز در حال برگزاری است.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار