تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۸ - ۲۳:۴۰
کد خبر: ۱۹۵۵۳۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نفرات برتر مسابقات جوانان و بزرگسالان کشتی فرنگی ناشنوایان کشور مشخص شدند
 چهره های برتر مسابقات جوانان و بزرگسالان کشتی فرنگی ناشنوایان قهرمانی کشور در اهواز مشخص شدند.

  مسابقات کشتی فرنگی ناشنوایان قهرمانی کشور در رده سنی جوانان و بزرگسالان به میزبانی خانه کشتی در اهواز برگزار شد  که در بخش جوانان و در وزن ۵۵ کیلوگرم این پیکارها علی وطن پرست ،جواد میرزایی و علیرضا خدابخشی مقام های اول تا سوم را کسب کردند.

در وزن ۶۰ کیلوگرم محمدحسین نریمانی، مصطفی یحیایی و پیمان الواری، در وزن ۶۳ کیلوگرم علی ابراهیمی، شهاب رحیمی و مجتبی حاجیوند به ترتیب مقام های اول تا سوم هر وزن را کسب کردند.

در وزن ۶۷ کیلوگرم امیر جهانبخش نیز به مقام قهرمانی دست یافت در این وزن ورزشکار دیگری وجود نداشت همچنین در وزن ۷۲ کیلوگرم وحید قلی نیا و محمد ابراهیمی به ترتیب اول و دوم شدند. در وزن ۷۷ کیلوگرم عرفان پایور و محمدمبین پورشیمان مقام های اول و دوم را کسب کردند.

در وزن ۸۱ کیلوگرم رده سنی جوانان حسین کاظمی، محمدحسین راست پور و آرش عبدولی اول تا سوم شدند همچنین در وزن ۸۷ کیلوگرم علی غفاری به مقام نخست دست یافت. در وزن ۹۷ کیلوگرم محمد نظرزاده، امیرحسین بالاپور اول و دوم شدند همچنین در وزن ۱۳۰ کیلوگرم سیدامیررضا نعمت‌پور، محسن جمالی و علیرضا نامدار مقام های اول تا سوم را به دست آوردند.

در رده سنی بزرگسالان این رقابت ها و در وزن ۵۵ کیلوگرم سیدصادق عبدالفاری، افشین زینبی و محمد بابایی اول تا سوم شدند. در وزن ۶۰ کیلوگرم مهدی صدری و رضا کاهکویی اول و دوم شده همچنین علیرضا رسولی و علیرضا عبدی به مقام سوم مشترک دست یافتند.

در وزن ۶۳ کیلوگرم مهدی بخشی و یونس حسینوند اول و دوم شدند همچنین مجید فلاحی و حامد زارعی به صورت مشترک سوم شدند. در وزن ۶۷ کیلوگرم علی کریمی و مجتبی اولاد قباد مقام اول و دوم را کسب کرده همچنین علیرضا احمدی و علی فرحانی به طور مشترک سوم شدند.

در وزن ۷۶ کیلوگرم رضا اسماعیلی، علی کریمی نیا و اصغر کریمی اول تا سوم شدند. در وزن ۷۵ کیلوگرم محمدحسین حاجتی و مصطفی علیپور اول و دوم شده همچنین مسلم دهقانی و ساجد خان محمودی مشترکا سوم شدند. در وزن ۸۲ کیلوگرم شیرزاد محکی، سیدشهاب نادری و مصطفی نورایی اول تا سوم شدند.

در وزن ۸۵ کیلوگرم حسین سیف لو و جعفر سیدی اول و دوم شده همچنین علی جعفری، محمدامین شهبازی به صورت مشترک سوم شدند. در وزن ۹۷ کیلوگرم نیز اکبر صابری و بهنام ملکی اول و دوم همچنین محمد صدری و محمود سلیمانی به صورت مشترک سوم شدند. در وزن ۱۳۰ کیلوگرم هاشم آبانی و محمد موسوی اول و دوم شدند و محمود خرد بیگی و مهدی مسیبی مقام سوم مشترک را کسب کردند.

مسابقات کشتی فرنگی ناشنوایان قهرمانی کشور تا روز ۲۷ دی ماه و در رده سنی نوجوانان و امید ادامه خواهد داشت.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار