تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۸ - ۲۳:۳۰
کد خبر: ۱۹۵۵۴۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
روند اخراج آمریکا از منطقه با شهادت سردار سلیمانی آغاز شد
  امام جمعه دزفول انتقام سخت از آمریکا را خروج این کشور از منطقه دانست و گفت: روند این اخراج با شهادت سردار سلیمانی آغاز شده است.

حجت الاسلام سید محمدعلی قاضی دزفولی در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه دزفول در مصلای امام علی (ع) این شهر افزود: انتقام سخت یک رویداد نیست بلکه یک روند است که با شهادت سردار سلیمانی و ابومهدی و یارانشان آغاز شد.

خطیب جمعه دزفول با اشاره به آغاز رستاخیز ملت با شهادت سردار سلیمانی اظهارداشت: اخراج آمریکا به نفع همه کشورهای منطقه است زیرا این کشور استکباری با پا گذاشتن در هر منطقه باعث بی‌ثباتی و نا امنی می‌شود.

وی با اشاره به حضور میلیونی مردم در مراسم تشییع پیکر حاج قاسم سلیمانی افزود: دشمن وقتی ضربه‌ای به این بزرگی می‌خورد بیکار نمی‌نشیند لذا عملیات مرعوب کردن ملت را در دستور کار قرار می‌دهد.

تشییع باشکوه پیکر سردار سلیمانی یک رفراندوم بزرگ بود

امام جمعه دزفول با بیان اینکه هیچ رسانه استکباری نتوانست حماسه عظیم ملت را در تشییع سردار سلیمانی خنثی کند، گفت: تشییع باشکوه پیکر سردار سلیمانی یک رفراندوم بزرگ برای نظام بود.

وی افزود: سیلی دشمن‌شکن موشکی سپاه هیمنه آمریکا را درهم شکست اما حادثه سرنگونی هواپیمای مسافربری اندکی از این شرینی کاست.

وی با تسلیت جان باختن مسافران این هواپیما ادامه داد: صداقت و شهامت سپاه و سردار حاجی‌زاده در این خطای انسانی در وضعیت جنگی قابل تقدیر است.

حجت الاسلام قاضی دزفولی اظهارداشت: ترامپ دیوانه اعلام کرده بود ۵۲ نقطه را هدف قرار می‌دهد که درنهایت هواپیمای مسافربری با موشک کروز اشتباه گرفته شد.

وی افزود: باید صبر کنیم تا کارشناسان ابعاد مختلف موضوع را بررسی کنند البته سردار حاجی‌زاده پیش از آن تمام تقصیرها را با هدف حفظ نظام به گردن گرفت.

امام جمعه دزفول با بیان اینکه طبق ماده ۱۰ قانون هواپیمایی کشور باید پروازها متوقف می‌شدند تا پدافند تکلیف خود را بداند، گفت: سازمان هواپیمایی و رسانه ملی باید در جریان امور قرار می‌گرفتند.

دشمن درصدد ترور شخصیتی سردار حاجی‌زاده است

حجت الاسلام قاضی دزفولی با اشاره به شجاعت سردار حاجی‌زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه اظهارداشت: این سردار نسخه تمام قد شهید طهرانی مقدمی است که همواره می‌گفت اسراییل باید نابود شود.

وی با بیان اینکه دوست و دشمن اعتراف کردند که حمله موشکی به عین الاسد با دقت بسیار بالا انجام شد، گفت: این اقدامات را سپاه انجام داده لذا دشمن درصدد ضربه زدن به سپاه در افکار عمومی و ترور شخصیتی سردار حاجی‌زاده است.

امام جمعه دزفول با اشاره به خدمات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: دشمن پس از شکست‌های متعدد، کینه‌های خود را به سمت سپاه نشانه گرفته است.

وی اقدامات عده‌ای مقابل دانشگاه را خوش رقصی برای دشمن دانست و اظهارداشت: اهانت چهار هزار نفر به عکس سردار سلیمانی که هیچ بویی از انسانیت نبرده‌اند در مقابل جمع میلیونی حامیان این سردار هیچ نیست.

حجت الاسلام قاضی دزفولی با اشاره به حضور سفیر انگلیس در جمع این افراد افزود: انقلاب اسلامی در این چهار دهه از همه امتحانات موفق بیرون آمده و همه می‌دانند آمریکا نقش زیادی در اتفاقات و حوادث منطقه دارد.

وی ادامه داد: ملت ایران برای جانفشانی برای کشور و ولی فقیه آماده‌اند که می‌توان این موضوع را در حضور پرشور مردم در نماز جمعه امروز تهران به امامت رهبر معظم انقلاب متوجه شد.

امام جمعه دزفول با بیان اینکه کشته شدن در راه خدا باعث افتخار و سربلندی است، گفت: حاج قاسم نترسیدن از آمریکا را به ملت‌ها یاد داد البته شجاعت باید با تدبیر همراه باشد مانند سردار سلیمانی که آمریکا را به زانو درآورد.

وی با اشاره به سیاست ماشه دشمن بیان کرد: این سیاست به معنی بازگشت تحریم‌ها و رفتن پرونده ایران به سازمان ملل است تاجاییکه روسیه و چین هم قادر به وتوی آن نباشند.

حجت الاسلام قاضی دزفولی به سیل سیستان و بلوچستان اشاره کرد و گفت: انتظار می‌رود مردم دزفول نیز همچون سایر مردم ایران به یاری مردم سیلزده بشتابند.

نمازگزاران جمعه دزفول پس از اقامه نماز در راهپیمایی حمایت از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و محکومیت جنایات استکبار شرکت کردند و شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسراییل سردادند.



مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار