تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۸ - ۲۳:۳۷
کد خبر: ۱۹۵۵۵۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
شهادت سردار سلیمانی نشان داد که خط مقاومت پیروز شده است
 امام جمعه شوشتر گفت : شهادت سردار سپهبد سلیمانی و همرزمانش به صورت شبانه و ناجوانمردانه نه یک عملیات نظامی بلکه یک اقدام تروریستی بود که نشان داد که خط مقاومت پیروز شده است .

  حجت الاسلام و المسلمین شکرالله سلیمانی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شوشتر در مسجد جامع این شهرستان گفت : دشمن در میدان نبرد از سردار سلیمانی و شهدای مدافع حرم سیلی محکمی خورد و نتوانست تلافی کند از این رو  از راهی ناجوانمردانه اقدام به شهادت سردار سلیمانی نمود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود ادامه داد : شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی و حماسه بزرگ مردم  در مراسم تشییع وی یک ضربه مهلک به رییس جمهور آمریکا و خط استکباری وی بود .

امام جمعه شوشتر گفت : مردم ما هوشیار باشند که هروقت ما موفقیتی کسب کردیم دشمن در صدد تخریب آن و ضربه زدن به ما برآمده است .

وی افزود : به گفته رسانه های دشمن ۲۵ میلیون نفر در شهرهای عراق و ایران  در مراسم سردار سلیمانی و همرزمانش شرکت کردند که این ضربه بزرگی برای دشمن بود .

امام جمعه شوشتر با اشاره به حمایت جانبه مردم و مسئولان از سپاه پاسداران گفت : سپاه پاسداران و فرماندهان جان بر کفش در همه عرصه ها حضور فعال داشته اند که از جمله آنها می توان حضور در بحران های طبیعی ، دفع فتنه بزرگ داعش  و هشت سال دفاع مقدس اشاره کرد .

وی گفت : هیچ گاه اجازه نمی دهیم این  بازوی توانمند نظام و ولایت و عامل اقتدار نظام توسط کسانی تضعیف شود و یا اگر کسی موجبات تضعیف آن را فراهم کند با مشت گره کرده ملت روبرو خواهد شد .

امام جمعه شوشتر ضمن تسلیت شهادت جمعی از هموطنانمان در سانحه هوا پیما افزود : شهادت این عزیزان برای ما سنگین و دلخراش بود چرا خیلی از آنها نخبه ، انقلابی و ایثارگر بودند .

وی گفت : این مسئله یک خطای انسانی در وضعیت آماده باش کشور بوده و در طول تاریخ اولین اتفاق نبوده و آخری هم نخواهد بود .

امام جمعه شوشتر با اشاره به سوء استفاده دشمن از این حادثه افزود : نقش آمریکا در این سانحه نباید فراموش شود چرا که عامل این شرایط و نا آرامی ها آنها بوده اند .

امام جمعه شوشتر با اشاره به کسب رتبه دوم شورای آموزش و پرورش شهرستان در استان خوزستان افزود : مردم عزیر باید این موفقیت را قدر بدانند و حمایت کنند و بنده نیز به نوبه خودم از تلاش های این شورا قدردانی می کنم .

و ی افزود : در شورای فرهنگ عمومی نیز بیش از ۶ سال است که رتبه برتر نصیب شهرستان شوشتر می شود .

در بین ۲ نماز نیز مردم ولایتمدار شهرستان شوشتر با شعار های مرگ بر آمریکا انزجار خود را از استکبار جهانی اعلام کردند .
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار