تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۸ - ۲۳:۳۹
کد خبر: ۱۹۵۵۵۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
سناریوی دشمن در سانحه هواپیما کمرنگ‌ کردن حمله موشکی سپاه به پایگاه امریکا است
  امام جمعه آبادان گفت: در جریان حادثه سقوط هواپیمای مسافربری اوکراین، سناریو و موج‌سواری‌ زیادی از سوی دشمن راه‌اندازی شد تا حمله موشکی سپاه به پایگاه آمریکایی‌ها در عراق کمرنگ جلوه داده شود.

 حجت الاسلام علی ابراهیمی پور در خطبه های این هفته نماز جمعه آبادان اظهار داشت: سردار شهید قاسم سلیمانی دشمن را نابود و رسوا کرد و مقاومت را جان دوباره  و نابودی آمریکا را سرعت بخشید.

وی با بیان اینکه کسی نمی‌تواند حاج قاسم سلیمانی باشد افزود: نگاه انقلابی سردار سلیمانی نباید کمرنگ شود و سیره این شهید بزرگ نباید مصادره شود، هدف این شهید خارج شدن آمریکا و اسرائیل از منطقه بود که باید این هدف توسط جوانان امروزی دنبال شود.

خطیب جمعه آبادان با اشاره به موج سواری آمریکا پس از سقوط هواپیمای اوکراینی گفت: اگرچه پس از این حادثه سئوالات و ابهامات زیادی در اذهان مردم بوجود آمد اما هدف ایران در این جریان پنهان و کتمان کردن قضیه نبود، باید اطلاعاتی در این خصوص کسب می شد تا در اختیار مردم قرار گیرد.

حجت السلام ابراهیمی پور تصریح کرد: حادثه تلخ هواپیمای اواکراینی پس از اینکه مردم در حال چشیدن حلاوت و شیرینی عملیات غرورآفرین سربازان و سپاهیان رشید اسلام به استکبار بودند، رخ داد و با  این رخداد ، شیرینی را به تلخکامی تبدیل شد.

وی افزد: در حالی که سرداران سپاه کشور که مایه عزت و اقتدار نظام و ملت هستند در جریان این حادثه از محضر و پیشگاه مردم عذر خواستند و خود را تسلیم قانون کردند، آمریکا سناریو و موج سواری راه اندخت تا حمله موشکی ایران به پایگاه این کشور در عراق فراموش شود.

وی با اشاره به برخی تحرکات هفته اخیر در تهران گفت: در حالی که دانشجویان کشور در حال پاس داشتن عزیزان از دست رفته در سانحه هواپیما اوکراینی بودند برخی سودجویان اقدام به حرکات تحریک آمیز کردند.

خطیب جمعه آبادان با انتقاد از سلبریتی ها اظهار داشت: همراهی عده ای مدعی هنرمند با سفیر خبیث انگلیس و جسارت و گستاخی و شعارهای هنجارشکنانه بخشی از سناریو و موج سواری‌ها در جریان حادثه هواپیمای اوکراینی بود.

سپاه خار چشم دشمنان ومایه اقتدار نظام است

امام جمعه موقت شادگان نیز در خطبه دوم این هفته نماز جمعه شادگان با اشاره به اینکه اقتدار ایران اسلامی از برکات سپاه پاسداران است گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خار چشم دشمنان و مایه عزت، اقتدار و امنیت نظام اسلامی است.

حجت الاسلام هاشم صوفی اظهار داشت: اقدام قاطع وپاسخ کوبنده دلاورمردان سپاه پاسداران به ارتش تروریست آمریکا و انتقام ترور سردار شهید حاج قاسم سلیمانی نمایشی از اقتدار ایران اسلامی بود.

وی با اشاره به اینکه ملت ایران همواره در تمامی صحنه‌ها و عرصه‌ها مدافع و حامی سپاه پاسداران انقلاب است، افزود: آثار از بین رفتن استکبار و دشمن کاملا مشهود است به‌طوری که نشانه‌های نصرت الهی و وعده‌های خداوند در حال تحقق است.

خطیب موقت نماز جمعه شادگان با اشاره به روز ۲۷ دی و شهادت نواب صفوی و یارانش افزود:این انقلاب حاصل تلاش هزاران نفر از مردمی است که از ظلم و جور رژیم طاغوت به تنگ آمده بودند و شهید نواب صفوی و یارانش با به ترور انقلابی حسن‌علی منصور پایه‌های رژیم ستمشاهی را به لرزه درآوردند.

وی با اشاره به روز ۲۹ دی ماه روز غزه، گفت: مقاومت بزرگترین سلاح مردم غزه در برابر دشمنان است و امید است همان گونه که مردم با مقاومت در حلب و عراق پیروز شدند این مهم نیز در غزه محقق شود.

حجت الاسلام صوفی در بخش دیگری از خطبه های خود با اشاره به فرا رسیدن ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا ( س) و ضمن تسلیت این ایام اظهار کرد: سیره حضرت فاطمه (س) بهترین الگو برای جامعه بشری است.

اقشار مختلف جنوب غرب خوزستان در شهرهای آبادان، خرمشهر، ماهشهر و شادگان پس از برگزاری نماز وحدت بخش جمعه با شرکت در راهپیمایی حمایت از اقتدار و صلابت نظام مقدس جمهوری اسلامی و همدردی با خانواده‌های شهدای سانحه سقوط پرواز شماره ۷۵۲ به مقصد اوکراین را اعلام کردند.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار