تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۸ - ۲۳:۴۲
کد خبر: ۱۹۵۵۵۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نماینده ولی فقیه در خوزستان: توطئه‌های آمریکا مقاومت مردم را افزایش می‌دهد
  نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: قدرت پوشالی آمریکا دیگر در منطقه از بین رفته و هرچه توطئه کند بر اتحاد و مقاومت ملت ایران افزوده خواهد شد.

 حجت الاسلام والمسلمین سید محمد نبی موسوی فرد روز جمعه در حاشیه راهپیمایی حمایت از اقتدار نظام در اهواز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: استکبار جهانی و هم پیمانانش بیش از ۴۰ سال مقاومت ملت شریف ایران را مورد آزمون قرار داد اما این مردم در هشت سال دوران دفاع مقدس بینی آمریکا را به خاک مالیدند و در تمامی صحنه های انقلابی حضوری پرشور دارند.

وی افزود: ملت در تمامی این سال ها با وجود تحریم های سخت ، بازهم دشمن را از رسیدن به اهداف خود ناکام گذاشته و بار دیگر به صحنه آمدند تا از نظام مقتدر اسلامی خود دفاع کنند.

 نماینده ولی فقیه در خوزستان ادامه داد: پایگاه نظامی آمریکا حیثیت این کشور در منطقه بود و اکنون این قدرت پوشالی در مقابل ملت ایران و کشورهای اسلامی ، دیگر حرفی برای گفتن ندارد.

وی بیان کرد: مردم خوزستان همزمان با سراسر کشور امروز بار دیگر به صحنه آمدند تا بگویند ما تا آخرین قطره خون در راه دفاع از آرمان های این نظام اسلامی، ایستاده ایم.

راهپیمایی باشکوه حمایت از اقتدار و صلابت نظام جمهوری اسلامی و مقابله با فتنه‌گری و یاوه‌گویی‌های آمریکای جنایتکار روز جمعه با حضور جمعی از مردم ولایتمدار و نمازگزاران اهواز از مصلای مهدیه امام خمینی(ره) تا چهارراه آبادان برگزار شد.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار