تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۸ - ۰۰:۰۹
کد خبر: ۱۹۵۵۵۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
هفته دوم مسابقات کورس اسب کشور در اهواز برگزار شد
 هفته دوم رقابت‌های کورس اسب اصیل عرب با حضور شرکت کنندگانی از سراسر کشور روز جمعه در اهواز برگزار شد.

رییس هیات سوارکاری خوزستان اظهار داشت: ۶۳ اسب از استان‌های مختلف کشور در سه کورس با یکدیگر به رقابت پرداختند که در پایان نفرات برتر معرفی شدند. این مسابقات در هشت هفته برگزار و به نفرات برتر جوایز نقدی اهدا می‌شود. 

حسین برون گفت: در کورس اول این رقابت ها اسب آتنا رضائیان به مالکیت ایرج رضائیان، اسب اترابان به مالکیت جمال دهقان و اسب اهواز آل شویرد به مالکیت حاج رحمت آلبوغبیش اول تا سوم شدند.

رییس هیات سوارکاری خوزستان گفت: در کورس دوم این پیکارها اسب یاشورا هلاکو به مالکیت حاج ملاعزیز هلاکوپور، اسب ویگن بهروزی به مالکیت حسن زارعی و اسب ورساچ بهزادی به مالکیت زنده یاد یوسف غیاثی مقام اول تا سوم را کسب کردند.

وی افزود: در کورس سوم اسب یزداد پهلوان به مالکیت حاج ملاعزیز هلاکوپور، اسب آنجل ناصری به مالکیت امیر ناصری و اسب یثرب شموسی به مالکیت رزاق شموسی اول تا سوم شدند.

برون در ادامه به سومین دوره سوارکاری استقامت خوزستان به میزبانی شهرستان ماهشهر اشاره کرد و گفت: این پیکارها در مسافت های ۴۰، ۶۰ و ۸۰ کیلومتر با سرعت محدود و نامحدود و با حضور ۲۲ اسب برگزار شد که نفرات برتر مشخص شدند.

وی گفت: در مسافت ۴۰ کیلومتر، مبینا خیاطی پور با نریان کیهان، رضا عساکره با نریان ذولتان و سهیل مقدم با مادیان ملک و در مسافت ۶۰ کیلومتر، اعظم ساغر زاده با مادیان ویانا، زهرا حسونی با نریان زلزله و محمد عالی با نریان کابوس اول تا سوم شدند.

رییس هیات سوارکاری خوزستان گفت: در مسافت ۸۰ کیلومتر محدود مرجان فیصلی زاده با مادیان ذرخش، محمد معاوی با مادیان ریمه معاوی و محمد حسن ساعی پور با نریان لورنس اول تا سوم شدند. در مسافت ۸۰ کیلومتر آزاد نیز مهدی کلیدار با نریان کهرام  عنوان نخست را کسب کرد.


مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار