تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۳
کد خبر: ۱۹۵۵۷۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
اقدام زیبای یک مرکز پزشکی در اهواز
  یک مرکز تشخیص پزشکی در اهواز در حرکتی جالب و زیبا با اجرای طرحی با عنوان "شکرانه" به مدت یک ماه اقدام به پذیرش رایگان و بدون هزینه بیماران به خصوص بیماران کم برخوردار و بی بضاعت کرد.

 رئیس هیت امنا مرکز جامع تصویربرداری پزشکی اکسین اهواز گفت: دسترسی به خدمات پزشکی یکی از اولویت های هرجامعه محسوب می‌شود که این مرکز پزشکی فوق تخصصی  با بهره گیری از تجهیزات مدرن و با هدف ارائه خدمات به بیماران استان خوزستان و استالنهای همجوار ایجاد شده است و در اولین گام خیریه خود اقدام به طرح "شکرانه" نموده ایم.

مجتبی انصاری با اشاره به استقبال از طرح رایگان شکرانه مرکز جامع تصویربرداری پزشکی اکسین، اظهار داشت: مرکز جامع تصویربرداری پزشکی اکسین این طرح را از ۲۶ آذرماه به مناسبت آغاز فعالیت خود  با هدف کمک به بیماران کم برخوردار و بی بضاعت شروع کرده است.

وی فعالیت این مرکز جامع تصویربرداری را به صورت ۲۴ ساعته برای خدمت رسانی به مردم اعلام کرد و گفت: همچنین در قالب یک نامه به دانشکاه علوم پزشکی اهواز، مراکز بهداشت غرب و شرق اهواز و تمامی شهرستان‌های استان خوزستان، فرمانداری‌های سراسر استان، همه ادارات بهزیستی شهرستان‌های خوزستان، مدیریت امداد امام خمینی(ره) استان، خانه های سالمندان، مراکز ترک اعتیاد، مراکز نگهداری و خدمات دهی به معلولان، نابینایان، اوتیسم، کودکان کار و... درخواست کرده ایم تا افراد بیمار نیازمند به استفاده از خدمات MRI (ام آر آی) و Mammography (ماموگرافی) را به همراه نسخه پزشک و معرفی نامه به مرکز تصویربرداری اکسین معرفی کنند.

 انصاری ادامه داد: مرکز جامع تصویربرداری پزشکی اکسین در قالب طرح رایگان شکرانه به درخواست تمامی مراجعه کنندگانی که تا ۲۶ دی ماه به مرکز اکسین مراجعت داشتند رسیدگی کرده و با توجه به نیاز بیشتر مردم استانخوزستان این طرح تا پایان بهمن ماه ۱۳۹۸ همچنان ادامه خواهد داد.

رئیس هیت امنا مرکز جامع تصویربرداری پزشکی اکسین خاطرنشان کرد: در قالب این طرح، تاکنون بیش از یک هزار و ۷۰۰ بیمار با ۲ هزار و ۱۰۰ درخواست در مرکزجامع تصویربرداری پزشکی به صورت رایگان پذیرش شدند.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار