تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۲
کد خبر: ۱۹۵۵۹۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
۲۰ ایستگاه ورزش صبحگاهی و عصرگاهی در اهواز فعال هستند
 رییس هیات ورزش همگانی اهواز گفت: ۲۰ ایستگاه ورزش صبحگاهی و عصرگاهی در نقاط مختلف شهرستان اهواز فعالیت می‌کنند.

علی یزدی اظهار داشت: به دلیل اهمیت توسعه ورزش در ابعاد مختلف و توجه به ورزش همگانی، ایستگاه‌های ورزش صبحگاهی و عصرگاهی در  نقاط مختلف اهواز دایر شده و شهروندان می‌توانند در این مکانها به ورزش کردن بپردازند.

رییس هیات ورزش همگانی اهواز بیان کرد:  همه روزه به جز روزهای تعطیل در ۲ نوبت صبح و عصر، ایستگاه‌های ورزشی در ساعات تعیین شده با بهره‌گیری از مربیان مجرب تمرینات آماده سازی و نرمش‌های لازم را درنظر می گیرند.

وی ورزش کردن را عامل اصلی پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و کاهش بیماری‌ها دانست و گفت: بیش از ۱۰ هزار ورزشکار در اهواز مشغول به فعالیت در رشته ورزش همگانی هستند که این موضوع نشان از گستردگی ورزش همگانی در سطح استان و کشور دارد.

یزدی بیان کرد: در سالهای گذشته ورزش محلات تک محوری بود و تنها به فوتبال و فوتسال ختم می شد اما پس از رایزنی‌های بسیار ورزش محلات از تک محوری خارج شد و مسابقات دارت، طناب‌کشی و ... برای سلامت خانواده ها در محله‌ها برگزار می شود.

رییس هیات ورزش همگانی اهواز افزود: یکی از اولویت های ما در سال جاری، شناسنامه‌دار کردن مربیان باشگاه های ورزشی است و در این راستا اقدامات خوبی انجام شده است. هدف از انجام این کار ممانعت از فعالیت افرادی است که به صورت غیرمجاز اقدام به مربیگری می‌کنند.

وی با دعوت از اقشار مختلف مردم برای حضور در برنامه‌های ورزش همگانی که ترویج‌دهنده نشاط اجتماعی است، گفت: شرکت در این قبیل از برنامه ها رایگان بوده و از تمامی خانواده‌ها و جوانان برای حضور در ایستگاه‌های ورزشی صبحگاهی و عصرگاهی دعوت به عمل می‌آید.

یزدی عنوان کرد: برخی از رشته های زیر پوشش ورزش همگانی پا را فراتر گذاشته و در بعد قهرمانی فعالیت می کنند که اتفاقا عملکرد بسیار خوبی دارند لذا سعی می کنیم در حد توان از آنها حمایت کنیم.

وی عنوان کرد: در راستای تاکید رهبر معظم انقلاب در خصوص اهمیت گسترش فعالیت های ورزشی، فعالیت‌های گسترده‌ای از جمله برگزاری همایش‌های پیاده روی، مسابقات ورزشی و جشنواره‌ها انجام شده است.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار