تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۳
کد خبر: ۱۹۵۶۰۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
‌کنگره ملی مهندسی مکانیک بیوسیستم و مکانیزاسیون کشاورزی‌
  دبیر دوازدهمین کنگره ملی مهندسی مکانیک بیوسیستم و مکانیزاسیون کشاورزی از برگزاری دوره دوازدهم این کنگره برای اولین بار در دانشگاه شهید چمران اهواز خبر داد.

حسن ذکی‌دیزجی اظهار کرد: این کنگره معتبرترین کنگره‌ مهندسی مکانیک بیوسیستم (ماشین‌های کشاورزی) و مکانیزاسیون است که زیر نظر انجمن مهندسی ماشین‌های کشاورزی و مکانیزاسیون ایران به صورت دوره‌ای در دانشگاه‌ها و مراکز تحقیقات کشاورزی برگزار می‌شود.

وی افزود: هدف اصلی برگزاری این کنگره، گردهمایی پژوهشگران، اساتید و محققان برای بیان آخرین یافته‌ها و دستاوردها در بخش ماشین‌ها و مکانیزاسیون کشاورزی است. تفاوت کنگره امسال با کنگره‌های گذشته این است که از بخش خصوصی (شرکت‌ها و تولیدکنندگان ماشین‌ها و محصولات کشاورزی) نیز برای ارائه آخرین دستاوردها و تولیدات خود دعوت شده‌ است.

دبیر دوازدهمین کنگره ملی مهندسی مکانیک بیوسیستم و مکانیزاسیون کشاورزی ادامه داد: این کنگره ملی به مدت سه روز از ۱۶ تا ۱۸ بهمن سال جاری در دانشکده کشاورزی دانشگاه شهید چمران اهواز برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این کنگره مرتبط با سه رشته مکانیک بیوسیستم (مکانیک ماشین‌های کشاورزی)، مکانیزاسیون و ماشین‌های صنایع غذایی است، افزود: هدف این است که این کنگره مبدایی برای تعامل چهار بخش تحقیقات، آموزش، اجرا و بخش خصوصی باشد. در این کنگره هر آنچه که به علوم مهندسی در کشاورزی مرتبط است، بیان می‌شود.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار