تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۸ - ۲۰:۲۲
کد خبر: ۱۹۵۶۲۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان:
تمامی محورهای مواصلاتی خوزستان باز و تردد برقرار است
 مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان با اشاره به بارندگی و بارش برف در برخی محورهای استان گفت: تمامی محورهای مواصلاتی استان باز بوده و تردد در آن‌ها برقرار است.

غلامعباس بهرامی  با اشاره به آخرین وضعیت جاده‌های استان در پی بارندگی و بارش برف اظهار کرد: در اکثر محورهای مواصلاتی به ویژه در شمال استان شاهد بارش هستیم که در برخی محورها، این بارش‌ها به‌ صورت برف و در برخی مسیرها این بارش‌ها به‌ صورت باران است.

وی با بیان اینکه با تلاش نیروهای راهداری تمامی محورهای مواصلاتی استان باز بوده و تردد در آن‌ها برقرار است، افزود: اقدامات لازم برای بازگشایی مسیرهای برفگیر و مسیرهایی که به دلیل بارندگی شاهد ریزش کوه در آن‌ها هستیم با بکارگیری نیرو، تجهیزات و ماشین‌آلات راهداری به سرعت انجام می‌شود تا هیچ مسیری مسدود نشود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان بیان کرد: به دلیل اقدامات انجام‌شده پیش از شروع بارندگی از جمله تنقیه پل‌ها، پاکسازی بستر رودخانه‌ها و آبروها با مشکل خاصی در محورها مواجه نبودیم.

بهرامی نیا با اشاره به طرح زمستانی راهداری گفت: در طرح مانور زمستانی امسال ۳۲ اکیپ با ظرفیت ۳۰۰ نیرو و حدود ۳۰۰ دستگاه ماشین‌آلات سنگین، نیمه سنگین و سبک تا ۲۰ فروردین در محورها مستقر شده و تمامی گشت‌های راهداری نیز به صورت ۲۴ ساعته آماده ارائه خدمات هستند.

وی ادامه داد: راهداران به صورت ۲۴ ساعته هم در ستاد و هم در شهرستان‌ها آماده پاسخگویی و انجام عملیات برای ایمن‌سازی محورها هستند و مسافران و رانندگان می‌توانند برای اطلاع از آخرین وضعیت راه‌های استان با سامانه جامع اطلاع‌رسانی ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌ها تماس بگیرند.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار