تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۸ - ۲۰:۲۵
کد خبر: ۱۹۵۶۲۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیرکل ورزش خوزستان:
بدون کمک شهرداری ها نمی توانیم در توسعه ورزش همگانی موفق باشیم
  مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان با بیان این که اساس ورزش همگانی، شهرداری ها هستند، افزود: اگر شهرداری ها به ورزش کمک نکنند، مطمئنا نمی توانیم در توسعه ورزش همگانی که نبض جامعه است، موفق باشیم.

افشین حیدری، امروز، شنبه در آیین انعقاد تفاهم نامه همکاری در راستای ترویج و توسعه ورزش همگانی خوزستان که در استانداری برگزار شد، اظهار کرد: خوزستان سرشار از استعدادهای بسیار در رشته های مختلف ورزشی است. البته این جا سرزمینی با مشکلات بسیار نیز است.

وی با بیان این که ورزش یکی از بهترین راه های ایجاد نشاط و امید در جامعه است، گفت: امروز اولین جلسه رسمی ما با مجموعه شهرداران استان است. تفاهم نامه ترویج و توسعه ورزش همگانی خوزستان نیز منعقد شد که این تفاهم نامه، آغاز فصل تازه ای در زمینه ورزش های همگانی در شهرستان های مختلف استان، به ویژه در حوزه زیر ساخت های ورزشی است.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان بیان کرد: کارهای خوبی در حوزه عمرانی در ورزش همگانی خوزستان شروع شده شده است؛ از سال گذشته، تعداد زیادی وسایل ورزشی را بین شهرداری های خوزستان برای تجهیز جاده های سلامت توزیع کردیم. ۱۰۰ زمین چمن مصنوعی نیز در استان پیش بینی شده است که اعتبارات آن تخصیص پیدا کرده است و کار اکنون در مرحله فراخوان جذب پیمانکار قرار دارد. همچنین جا دارد از نگاه ویژه آقای حاجتی، رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان به ورزش تشکر کنم.

  وی با بیان این که توزیع تجهیزات ورزشی بین مدارس استان به ویژه مدارس مناطق کم برخوردار نیز در دستور کار قرار گرفت، گفت: کارهای خوبی نیز در زمینه فضاهای ورزشی روباز آغاز شده است که امسال رنگ و بوی جدی تری خواهد گرفت.

حیدری عنوان کرد:  انتظار داریم حمایت های شهرداران در بخش زیر ساخت های ورزش های همگانی استان، آهنگ و سرعت بیشتری به خود بگیرد تا با مشارکت شهرداران بتوانیم رویدادهای ورزشی خوبی را در شهرستان تعریف کنیم.

وی با بیان این که اساس ورزش همگانی، شهرداری ها هستند، افزود: اگر شهرداری ها به ورزش کمک نکنند، مطمئنا نمی توانیم در توسعه ورزش همگانی که نبض جامعه است، موفق باشیم.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار