تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۸ - ۲۲:۱۹
کد خبر: ۱۹۵۶۳۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
آمریکا چهل سال است خود را درگیر تحریم‌ها کرده است
فرمانده سپاه ولیعصر (عج) خوزستان گفت: آمریکا چهل سال است که خود را درگیر این تحریم‌ها کرده اما هیچ غلطی نمی‌تواند بکند و روزبه‌روز ملت ما محکم‌ و مقاوم‌تر و نیروهای مسلح مقتدر و باعزت‌تر می‌شوند.
  سردار حسن شاهوارپور، فرمانده سپاه ولیعصر(عج) خوزستان پس از تحریم توسط آمریکا در رابطه با این اقدام در جمع خبرنگاران اظهار کرد: آمریکا چهل سال است که خود را درگیر این تحریم‌ها کرده اما هیچ غلطی نمی‌تواند بکند و روزبه‌روز ملت ما محکم‌ و مقاوم‌تر و نیروهای مسلح مقتدر و باعزت‌تر می‌شوند.

وی افزود: رهبری ما نیز همچنان با استواری پاسخ‌های دندان‌شکنی را به آمریکا می‌دهد و دولت  مقتدرانه در برابر اقدامات دشمن ایستادگی می‌کند.

فرمانده سپاه ولیعصر (عج) خوزستان ضمن تاکید بر ایستادگی همیشگی و همدلی در برابر هجمه‌های دشمن عنوان کرد: اقدامات آمریکا نشان از ضعف و استیصال آن‌ها است.

وی افزود: با توجه به حرف‌های دروغ برخی از گروهک‌های فریب‌خورده و مزدور میتوان گفت که دیگر جایگاهی در بین مردم ندارند.

سردار شاهوارپور بیان کرد: حضور میلیونی مردم اهواز و خوزستان در تشییع سردار سلیمانی واقعا بی‌نظیر بود و مسیری در سراسر کشور رقم خورد که سبب برافروختگی دشمن شد.

وی افزود: دشمنان امیدوار بودند که بعد از قضایای لبنان و عراق، جریان ناامنی‌ها و اغتشاشات را به سمت خوزستان سوق دهند اما یکدلی و همصدایی مردم که با همراهی مسؤولین و روحانیت بود مانور عظیمی در تشییع شهدای حادثه تروریستی رقم زد که امید واهی آمریکا را بر هم ریخت.

فرمانده سپاه ولیعصر(عج) خوزستان گفت: با این اقدامات آمریکا روزبه‌روز محکم‌تر شده و بیشتر به حقانیت خود پی می‌بریم.

وی افزود:  نیروهای بسیجی و پاسدار در کنار نیروهای مسلح و دولت زیر پرچم جمهوری اسلامی استوار ایستاده‌ایم و قدمی از عقاید خود پا پس نمی‌کشیم.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار