تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۸ - ۲۲:۲۰
کد خبر: ۱۹۵۶۳۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
شرکت ملی نفت ایران ۷۱ میلیارد ریال به مناطق سیل‌زده حمیدیه کمک کرد ‌
فرماندار حمیدیه گفت: شرکت ملی نفت ایران ۷۱ میلیارد و ۵۹۰ میلیون ریال به مناطق سیل زده شهرستان حمیدیه کمک کرد.
  شاهین هاشمی در جمع خبرنگار اظهار داشت: شرکت ملی نفت ایران در قالب این اعتبار18 میلیارد و 500 میلیون ریال برای کمک به بازسازی و تجهیز مدارس این شهرستان، 41 میلیارد و 280 میلیون ریال کمک به احداث منازل مسکونی و 11 میلیارد و 315 میلیون ریال نیز کمک به بازسازی مراکز بهداشتی و درمانی پرداخت کرده است.

وی افزود: شرکت ملی نفت ایران این کمک را در راستای انجام مسوولیتهای اجتماعی و جبران خسارت سیل فروردین ماه امسال به مدارس، مراکز بهداشتی و منازل این شهرستان انجام داده است.

هاشمی ادامه داد: از تمامی شرکت ها و کارخانجات و صنایع استان انتظار می رود در قالب مسوولیت های اجتماعی به مناطق سیل زده استان کمک کنند.

 بر اساس اعلام فرماندار حمیدیه تمامی 2 هزارو 223 خانه آسیب دیده از سیل در این شهرستان تعمیر شدند. و 225 خانه روستایی و 119 خانه شهری در شهرستان حمیدیه بر اثر سیل امسال تخریب شدند که کار ساخت آن ها همچنان ادامه دارد.

همچنین 114 مدرسه در استان بر اثر جاری شدن سیل در فروردین ماه امسال آسیب دیده و یا تخریب شدند.

و بر اساس اعلام هلال احمر خوزستان طغیان رودخانه‌های دز، کارون و کرخه در فروردین ماه امسال باعث جاری شدن سیل در 22 شهرستان استان شد و به گفته وزیر کشور 400 هزار نفر در خوزستان در معرض سیل قرار گرفتند.

مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار