تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۶
کد خبر: ۱۹۵۶۵۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
تندیس سپهبد شهید سلیمانی به‌زودی رونمایی می‌شود
شهردار اهواز گفت: اولین بلوار در کشور به نام شهید سلیمانی در اهواز نام‌گذاری شده است و به‌زودی از تندیس شهید قاسم سلیمانی رونمایی خواهد شد.
  موسی شاعری شهردار اهواز در مراسم بزرگداشت سپهبد شهید قاسم سلیمانی با اشاره به سخنان شهید سلیمانی، اظهار کرد: آمریکایی‌ها نفهمیدند سپهبد شهید سلیمانی برای آن‌ها بسیار خطرناک‌تر از سردار سلیمانی است. به لطف پروردگار سردار سلیمانی همانطور که در دوره حیاتش آمریکایی‌ها و اسرائیلی‌ها را در منطقه زمین‌گیر کرد بدون تردید شهید سلیمانی طومار آمریکایی‌ها را در منطقه خواهد پیچید.

شاعری عنوان کرد: موشک باران پایگاه عین الاسد سقوط و شکست هیمنه آمریکا در منطقه و در دنیا بود. افسانه ابرقدرتی آمریکا شکسته شد اما این آغاز راه است خون این شهدای بزرگ ما قطعا پایانی بر سیتره آمریکایی‌ها در منطقه خواهد بود.

شهردار اهواز اظهار کرد: ملت ایران آگاه و هوشیار است و همان‌گونه که در سوگ سپهبد شهید سلیمانی اتحاد خود را نشان دادند باز هم توطئه‌های دشمن را خنثی خواهند کرد و دشمنان انقلاب نمی‌توانند به انسجام ملی ما خدشه‌ای وارد کنند.

شاعری خاطر نشان کرد: یاد قاسم سلیمانی افسانه‌ای، در تاریخ ایران زنده و جاوید خواهد بود و نسل‌های نوجوان، جوان و آتی ما باید بدانند که پهلوان اسطوره‌ای که باید به آن افتخار کنند شهید حاج قاسم سلیمانی است.

وی در ادامه با اشاره به این که اولین بلوار در کشور به نام شهید سلیمانی در اهواز نام‌گذاری شده است، خبر داد: بزودی از تندیس شهید قاسم سلیمانی  رونمایی خواهد شد.

شهردار اهواز در پایان با گرامیداشت یاد شهدای پرواز هواپیمای اوکراینی، گفت: در اجرای برنامه‌هایی مانند بزرگداشت مقام شامخ شهدا، شهرداری اهواز پیشرو خواهد بود.

مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار