تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۱
کد خبر: ۱۹۵۶۷۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
اهواز برای اولین بار میزبان لیگ یک هندبال بانوان کشور شد
 رییس هیات هندبال خوزستان، از برگزاری مرحله نهایی لیگ دسته یک بانوان کشور برای اولین بار در اهواز خبر داد.

سروش کجبافی اظهار کرد: مرحله نهایی لیگ یک هندبال کشور از ۲۳ تا ۲۷ بهمن‌ماه در اهواز برگزار خواهد شد و خوزستان برای اولین بار است که لیگ یک بانوان را میزبانی می‌کند.

وی بیان کرد: تیم بهمن بهبهان نیز نماینده خوزستان در لیگ یک بانوان کشور است که شرایط خوبی دارد و از شانس صعود به لیگ برتر نیز برخوردار است. این تیم کاملا بومی و جوان است.

رییس هیات هندبال خوزستان با بیان این‌که امیدوارم تیم بهبهان بتواند به لیگ برتر صعود کند، گفت: گرفتن این میزبانی نیز برای روحیه‌بخشی به تیم است. هیات طبق قانون نمی‌تواند به تیم‌های لیگ برتری کمک مالی کند و البته توان مالی چندانی هم برای کمک نداریم، ولی پتانسیل گرفتن میزبانی‌ها را داریم تا از این طریق به تیم‌های استان کمک کنیم.

وی افزود: به هر حال با پیگیری‌هایی که داشتیم و همکاری خوب فدراسیون هندبال، این میزبانی به خوزستان داده شد، آن هم باوجود این که استان‌هایی مانند اصفهان و تهران نیز بسیار به دنبال گرفتن این میزبانی بودند.

کجبافی در پایان گفت: امیدوارم بانوان خوزستان و اهواز استقبال خوبی از این مسابقات داشته باشند تا با حمایت آن‌ها، تیم خوزستان بتواند جزو دو تیم صعودکننده به لیگ برتر قرار بگیرد.

مرجع / باشگاه خبرنگاران
:
:
:
آخرین اخبار