تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۲
کد خبر: ۱۹۵۷۰۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
بیانیه مسئولان و نهادهای دزفول درپی تحریم فرمانده سپاه خوزستان
 تعدادی از مسئولان شهرستان دزفول در پی تحریم سردار سرتیپ حسن شاهوارپور فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان از سوی آمریکا بیانیه صادر کردند.
 
امام جمعه دزفول در بیانیه خود عنوان کرد: خداوند بزرگ را با همه وجود سپاسگزارم که سردار سرتیپ شاهوارپور به عنوان یکی از فرزندان خطه شهیدپرور خوزستان و شهرستان دزفول با عملکرد بسیار خوب و موثر خود شیطان بزرگ، آمریکای جنایتکار و دشمن قسم خورده ملت ایران اسلامی را به عصبانیت واداشته تاجاییکه این کشور نام این فرمانده را در فهرست تحریم‌های خود قرار داده است.

حجت الاسلام سید محمدعلی قاضی دزفولی این اقدام آمریکا را مهر تاییدی بر میزان تاثیر بالای این سردار عنوان کرد و گفت: به پاس این توفیق الهی که انعکاس جهانی داشته، امیدوارم در سایه حضرت ولیعصر(عج)، این مجاهدت‌ها و پیروی و اطاعت از فرامین فرمانده کل قوا مقام معظم رهبری تا اخراج کامل نیروهای آمریکایی از منطقه و نابودی اسراییل استمرار یابند.

تحریم فرمانده سپاه خوزستان نشانه هراس دولت آمریکا از امت اسلام است

سرپرست فرمانداری ویژه دزفول نیز با اشاره به تحریم سردار سرتیپ حسن شاهوارپور فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان گفت: تحریم این فرمانده نشان از هراس دولت آمریکا از امت اسلام است.

امید بن‌عباس فرزندان خوزستان را راست قامتانی دانست که از تحریم‌های دشمن هراسی ندارند و افزود: دشمن یک بار دیگر در اوج عجز و ناتوانی، تحریم را به عنوان حربه‌ای ناکارآمد برای خادمان صدیق و انقلابی این مرز و بوم به کار برد.

وی اظهارداشت: تحریم فرزند دزفول سردار سرتیپ پاسدار حسن شاهوارپور فرمانده سپاه خوزستان نه هراسی بر دل ایجاد می‌کند و نه اثری خواهد داشت.

سرپرست فرمانداری ویژه دزفول افزود: مردم انقلابی و شهیدپرور شهرستان دزفول با محکومیت حرکت مضحک و اقدام بی‌اثر آمریکا در تحریم سرتیپ پاسدار شاهوارپور این اقدام را نشانه روشن استیصال دشمن زبون و هراس دولت آمریکا از امت اسلام می‌دانند.

وی گفت: تحریم دولتمردان مستکبر ایالات متحده علیه فرمانده ارشد سپاه خوزستان، نشان از حقانیت ملت ایران و مردمی بودن سپاه پاسداران است و باعث اتحاد بیش از پیش ملت می‌شود.

بن‌عباس افزود: این اقدام انگیزه جوانان سلحشور سرزمین ایران اسلامی را برای نبرد با آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی دوچندان می‌کند.

وی ضمن محکومیت این اقدام آمریکا از خدمات ارزشمند، جهادگونه و بی‌دریغ سرتیپ پاسدار شاهوارپور در عرصه‌های مختلف قدردانی و بیان کرد: بدون شک این تحریم موجب عزتمندی مجموعه سپاه سرافراز و شهیدداده‌ استان خوزستان می‌شود.

آمریکا با تحریم سردار شاهوارپور بدنبال حبران شکست‌های خود است

عباس پاپی‌زاده نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی نیز در بیانیه‌ای ضمن محکوم کردن اقدام سخیف آمریکا در تحریم فرمانده سپاه خوزستان، این اقدام را نشانه ضعف و شکست سیاست‌های این دولت دانست.

در این بیانیه آمده است: دولت استکباری آمریکا برای جبران شکست‌های پی در پی خود در برابر ملت بزرگ ایران از ابتدای انقلاب تاکنون از هر اقدامی استفاده کرده است؛ از تحریم گسترده اقتصادی گرفته تا ترور ناجوانمردانه فرماندهان میدانی جنگ با داعش و همچنین تحریم فرماندهان نظامی ایران همگی گویای این واقعیت آشکار است که آمریکا در عمل مقابل انقلاب اسلامی درمانده شده و از روی استیصال و درماندگی دست به هر اقدام نابخردانه‌ای می‌زند که آخرین آنها تحریم فرمانده شجاع و انقلابی سپاه حضرت ولیعصر (عج) استان خوزستان بوده است.

در این بیانیه با بیان اینکه سردار شاهوارپور برای حفظ ارزش‌های نظام و تمامیت ارضی ایران اسلامی سالها ایثار و از خودگذشتگی نشان داده، آمده است: دولت آمریکا در هیچ دوره‌ای به اندازه امروز و آن هم درمقابل نظام اسلامی و شیر فرزندان این دیار سربلند، تحقیر و کوچک نشده است.

نماینده دزفول در این بیانیه هدف قرار گرفتن پایگاه‌های آمریکایی در عراق را باعث حقارت این کشور دانست و افزود: ابهت آمریکا بعد از دهه‌ها توسط غیورمردان سپاه شکسته شد به همین خاطر برای سرپوش نهادن بر این سرخوردگی دست به هر اقدامی می‌زند.

وی در پایان ضمن اعلام حمایت از  سردار شاهوارپور، این اقدام دولت آمریکا را محکوم و عنوان کرد: تنها راه مقابله با این دولت جنایتکار، اتحاد و همبستگی همه آحاد مردم و همچنین پیروی از مقام معظم رهبری است.

تحریم سردار شاهوارپور نشان از استیصال آمریکا است

علی افروس رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد دزفول نیز در پی تحریم فرمانده سپاه پاسداران استان خوزستان از سوی آمریکا بیان کرد: تحریم سردار شاهوارپور نشان از استیصال و ناکامی دولت آمریکا است.

وی با بیان اینکه آمریکا با افزایش فشار به دنبال تسلیم ایران است، افزود: تحریم‌ فرمانده سپاه خوزستان نشان دهنده‌ حقانیت مواضع انقلابی این فرمانده مردمی، شجاع و ولایی درمقابل آمریکا است.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی دزفول گفت: این تحریم‌ها نشان می‌دهد مقاومت جمهوری اسلامی ایران برای پاسخ باعث استیصال و سردرگمی آمریکا در مقابل ایران است.

وی افزود: این اقدامات خللی در عزم و اراده راسخ و استوار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در پیگیری اهداف و آرمان‌های بلند خود ایجاد نکرده و ملت ایران و همه ارکان نظام متحد و همدل مقابل خوی سلطه‌گری و خواسته‌های نامشروع آمریکا ایستاده‌اند.

افروس ادامه داد: ملت ایران مسیر عزت‌آفرینی و تمدن‌سازی که پایه‌های مستحکم آن با هدایت‌های مقام معظم رهبری و فرماندهی کل قوا امام خامنه‌ای بنا نهاده شده است را با قدرت و قوت دنبال خواهد کرد.

آمریکا با تحریم سردار شاهوارپور بار دیگر عصبانیت خود را از انقلاب نشان داد

حجت الاسلام والمسلمین احمد فیض الاسلام امام جمعه شهرامام(ره) نیز در بیانیه‌ای تحریم سرتیپ پاسدار حسن شاهوارپور فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان توسط آمریکای جنایتکار را محکوم کرد.

در این بیانیه آمده است: هرچند قرارگرفتن نام مقامات، مسئولان و فرماندهان نظام مقدس جمهوری اسلامی در فهرست به اصطلاح تحریمی آمریکا اقدامی بی‌تاثیر و مسبوق به سابقه است اما آمریکایی‌ها با تحریم فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(عج) استان خوزستان بار دیگر عصبانیت خود را از انقلاب اسلامی نمایان و خباثت و دشمنی خود با نظام و ملت عزتمند ایران بر همگان آشکار کردند.

در این بیانیه با بیان اینکه اقداماتی که آمریکایی‌ها انجام می‌دهند، نشان‌دهنده ضعف و استیصال آن‌ها است، آمده است: حضور میلیونی مردم اهواز و استان خوزستان در تشییع پیکر سردار سلیمانی بی‌نظیر بود؛ دشمنان از مسیری که در مشهد، کرمان، تهران و سیل جمعیتی که در کل کشور راه افتاد، برافروخته شدند چون امید داشتند پس از قضیه لبنان و عراق، جریان اغتشاشات و ناآرامی‌ها با محوریت خوزستان به کشور راه پیدا می‌کند که امیدی واهی بود.

این بیانیه می‌افزاید: همه دیدند که مردم خوزستان، یک‌دل و یک‌زبان همراه با مسئولان، روحانیت و نیروهای مسلح آمدند و مانور عظیمی در تشییع شهدای حادثه تروریستی که خود آمریکایی‌ها مسبب آن بودند، برگزار کردند.

امام جمعه شهر امام در این بیانیه اعلام تحریم‌های اخیر آمریکا علیه جمهوری اسلامی ایران را زنجیره‌ای از نمایش‌های مضحک، شکست خورده و حقارت‌آمیز قلمداد و عنوان کرد: مردم ایران تا آخرین قطره خون پشتیبان ولایت فقیه و آرمان‌های انقلاب و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هستند.

سردار شاهوارپور به عنوان بازوی توانمند نظام خار چشم آمریکای مستکبر است

شهرداری و شورای اسلامی شهر صفی‌آباد دزفول زادگاه سردار شاهوارپور نیز در محکومیت اقدام آمریکا مبنی بر تحریم فرمانده سپاه خوزستان در بیانیه ای اعلام کردند: تحریم سردار سرافراز سپاه اسلام سرتیپ پاسدار حسن شاهوارپور فرمانده سپاه خوزستان توسط دولت منفور آمریکا بدون شک بیانگر استیصال رژیم مستکبر آمریکا درمقابل اراده ملت ایران و شکست پروژه فشار حداکثری دولت آمریکا و نگرانی این رژیم از فرزندان انقلابی ملت ایران است.

در این بیانیه آمده است: رژیم منفور آمریکا درحالی ادعای ابرقدرتی دارد که درحقیقت درمقابل اراده ملت ایران دستان خود را به نشانه‌ تسلیم بالا برده و از امت اسلام در هراس است.

این بیانیه می‌افزاید: امروز بیش از هر زمانی هیمنه پوشالی آمریکا فروریخته و این رژیم با فهرستی از شکست‌های واقعی در عرصه‌های نظامی و غیرنظامی از ملت انقلابی ایران مواجه شده است.

در این بیانیه آمده است: سپاه پاسداران خوزستان به فرماندهی سرتیپ شاهوارپور و همراهی دیگر عوامل امنیتی و انتظامی با برقراری امنیت حداکثری در استان خوزستان، فشردن گلوی آل سعود خبیث و به باد دادن دلارهای آغشته به خون او، به عنوان بازوی توانای نظام اسلامی و خار چشم رژیم صهیونیستی و آمریکای مستکبر شده است که بغض و کینه آنان، از تحریم این سردار عزیز و جهادگر نمایان شد.

این بیانیه می‌افزاید: مردم و مسئولان شهر صفی‌آباد دزفول ضمن محکومیت اقدام مذبوحانه و بی‌تاثیر آمریکا در تحریم فرمانده سپاه خوزستان، از خدمات جهادی سرتیپ پاسدار شاهوارپور قدردانی می‌شود؛ بدون شک این تحریم موجب عزتمندی بیش از پیش مجموعه سپاه پاسداران و مردم شهیدپرور استان خوزستان است.

تحریم سردار شاهوارپور در واقع مدال افتخاری بر سینه او است

جمال الدین برفر مدیر آبفا منطقه دزفول نیز با صدور بیانیه‌ای ضمن حمایت از فرمانده سپاه خوزستان گفت: دولت آمریکای تروریست پس از شکست‌های مفتضحانه در منطقه و خشم از شکست فرزند شیطانی خود یعنی داعش توسط جبهه‌های مقاومت دست به اقدامات کینه توزانه می‌زند.

وی افزود: آمریکای جنایتکار پس از به شهادت رساندن سردار شهید سلیمانی با موجی از نفرت و انزجار در سراسر جهان حتی در بین کشورهای غیرمسلمان روبرو شده لذا بخاطر تحت تاثیر قرار دادن این شکست دست به عملیات روانی زده است.

مدیر آبفا منطقه دزفول اظهارداشت: دولت تروریستی آمریکا که دستش به خون هزاران نفر از مردم بی‌دفاع منطقه و فرماندهان محور مقاومت آلوده است در ادامه تحریم‌های بی‌اثر خود اقدام به تحریم سردار شاهوارپور فرمانده سپاه خوزستان و فرزند خلف دزفول قهرمان پایتخت مقاومت ایران کرده است.

وی ضمن محکوم کردم اقدام زشت و خصمانه آمریکا، این تحریم را مدال افتخاری بر سینه فرزند خلف دزفول قهرمان دانسته و از زحمات شبانه‌روزی سردار شاهوارپور در خدمت رسانی به مردم خوزستان از جمله خدمت رسانی به مناطق سیل‌زده خوزستان تقدیر کرد.

برفر ادامه داد: آمریکا و ایادی کثیفش راهی جز ترک منطقه ندارند و خانه عنکبوتی آنها بزودی در خاورمیانه و جهان ویران می‌شود و این یک پیروزی بزرگ برای محور مقاومت، کشورهای مظلوم و آزادی‌خواه جهان است.

حمیدرضا چمن آرا رئیس شورای اسلامی شهر دزفول، مصطفی عظیمی فر رئیس شورای اسلامی شهرستان دزفول، شهرداری و شورای شهرهای شمس‌آباد و امام نیز در محکومیت تحریم سردار شاهوارپور و حمایت از این فرمانده بیانیه‌های جداگانه‌ای صادر کردند.

سردار شاهوارپور: دولت تروریستی آمریکا بزرگترین ناقص حقوق بشر است

سردار سرتیپ شاهوارپور فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان نیز در واکنش به خود از سوی آمریکا گفت: دولت تروریستی آمریکا بزرگترین ناقض حقوق بشر است و بدنبال ایجاد ناآرامی در خوزستان پس از عراق و لبنان بود.

وی ترور سردار سلیمانی و ابومهدی مهندس را نمونه‌ای از اقدامات ضدبشری آمریکا دانست و افزود: در یمن، افغانستان، عراق، سوریه و سایر مناطق جهان نیز شاهد کشتار مستقیم مردم توسط مزدوران دولت تروریستی آمریکا هستیم.

سردار سرتیپ شاهوارپور اظهارداشت: دشمنان گمان می‌کردند بعد از حوادث لبنان و عراق در ایران نیز ناآرامی‌ها با محوریت خوزستان تداوم پیدا می‌کنند ولی حضور میلیونی مردم اهواز در تشییع پیکر مطهر سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی نقشه آنها را خنثی کرد و همانطور که سیدحسن نصرالله گفته بود موجب یاس و ناامیدی حکام مرتجع منطقه شد.

وی تحریم خود از سوی آمریکا را نشان از پایداری پاسداران و بسیجیان خوزستانی در دفاع از کیان نظام اسلامی تحت رهبری معظم انقلاب دانست و افزود: با اراجیفی که آمریکایی‌ها مطرح می‌کنند به طور قطع استوارتر از گذشته مسیر خود را ادامه می‌دهیم.

به گزارش ایرنا برایان هوک نماینده ویژه دولت آمریکا در امور ایران روز جمعه گذشته اعلام کرد آمریکا نام سردار حسن شاهوارپور فرمانده سپاه ولیعصر(عج) خوزستان را به بهانه‌های حقوق بشر در فهرست تحریم‌ها قرار داده است.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار