تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۹
کد خبر: ۱۹۵۷۰۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیرکل ورزش و جوانان استان خبرداد:
موزه ورزش خوزستان در مرحله مطالعه و طراحی
  مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان با اشاره به اقدامات انجام شده در ورزش استان، گفت: موزه ورزش خوزستان در حال مطالعه و طراحی است.

افشین حیدری در مجمع انتخاب رئیس هیات ورزش‌های همگانی خوزستان که امروز (یکشنبه) در محل اداره‌کل ورزش و جوانان استان برگزار شد، اظهارکرد: امید حاجتی، رئیس جدید هیات ورزش‌های همگانی خوزستان از نخبگان استان است و امیدوارم با کمک‌ جامعه ورزش همگانی خوزستان، بتواند کارهای خوبی برای این حوزه انجام دهد.

وی ادامه داد: با توجه به همکاری و حمایت حاجتی در سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان، تاکنون اتفاقات خوبی در حوزه زیرساختی ورزش خوزستان افتاده است. همچنین با توجه به شخصیت برنامه‌محور حاجتی، مطمئنا در حوزه نرم‌افزاری هم برنامه خوبی خواهد داشت تا به چشم‌انداز مدنظر خانواده ورزش‌های همگانی برسیم.

به گزارش ایسنا، مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان با قدردانی از سالمی، رئیس پیشین هیات‌های همگانی استان، گفت: همچنین از نریموسی، دبیر هیات که از سرمایه‌های استان محسوب می‌شود، تشکر می‌کنم. امیدوارم نریموسی نیز مجموعه همگانی خوزستان را از خدمات خود محروم نکند.

وی با بیان این‌که مهم‌ترین رمز موفقیت، وحدت، همدلی و مشارکت است، عنوان کرد: آقای حاجتی از نظر سخت‌افزاری و امکانات، برنامه‌های بسیار خوبی دارد و ما نیز باید به او کمک دهیم. همچنین ورزش‌های همگانی، مهم‌ترین رکن توسعه ورزش است و اگر نبض همگانی خوب بزند، نبض ورزش نیز خوب خواهد زد.

حیدری بیان کرد: مطمئن هستم با توجه به استعدادهایی که در حوزه همگانی وجود دارد، می‌توان در این حوزه اقدامات خوبی انجام داد، آن هم با توجه به این‌که رئیس جدید هیات، برنامه‌های خوبی دارد.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده در ورزش خوزستان، گفت: موزه ورزش خوزستان در حال مطالعه و طراحی است. همچنین کارهای مشارکتی با شهرداری و آموزش و پرورش در حال اتفاق است و همه این‌ها نشان از یک وفاق خوب از سوی استانداری و سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان است. ما نیز باید هدف داشته باشیم و از فرصت‌ها بهره ببریم.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان با بیان این‌که امروز رقابت خوبی را بین کاندیداها در مجمع هیات ورزش‌های همگانی استان شاهد بودیم، افزود: خوشحالم که مجمع، سالم برگزار شد. در خوزستان فقط با همدلی می‌توانیم کار کنیم و قطعا حاجتی نیز فرصت خوبی را برای علاقه‌مندان به کار در مجموعه ورزش‌های همگانی استان جهت اجرای برنامه‌های‌شان فراهم می‌کند.

وی در پایان عنوان کرد: ورزش‌های همگانی در شادی و سلامت جامعه نقش بسیار اساسی دارند و می‌طلبد با روحیه بسیار خوب و همت، کارهای خوبی را در این حوزه انجام داد.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار