تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۳
کد خبر: ۱۹۵۷۱۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
چند خبر از ورزش خوزستان
 رییس هیات شطرنج خوزستان گفت: میزبانی مسابقات بین‌المللی شطرنج جام کارون با حضور کشورهای مختلف جهان، برای چندمین سال متوالی به اهواز واگذار شد.

عبدالامیر خطیب‌زاده اظهار داشت: هفتمین دوره رقابت‌های بین‌المللی شطرنج جام کارون، اوایل اسفندماه امسال به مدت یک هفته در سه جدول C،B،A به میزبانی اهواز برگزار می‌شود که در پایان نفرات ایرانی برتر مسابقات به عضویت تیم ملی در می‌آیند.

وی با بیان اینکه در این رقابت‌ها استاد بزرگ ‌های شطرنج ایران و دنیا، حضور خواهند داشت: در جدول A این مسابقات شطرنج ‌بازان ریتینگ بالای ۲۱۰۰ حضور دارند؛ همچنین جدول B مربوط به ریتینگ ۲۱۰۰ - ۱۶۰۰ و جدول C مربوط به رده سنی زیر ۱۴ سال است. 

خطیب زاده با بیان اینکه مسابقات جام کارون با حضور ۳۵۰ شطرنج باز برگزار می شود گفت: با توجه به اینکه رقابت‌های جام کارون در سطح بین‌المللی برگزار می‌شود تمام تلاش خود را برای هر چه بهتر برگزار کردن این رقابت‌ها خواهیم داد.

وی افزود: سال گذشته این رقابت‌ها با حضور بیش از ۳۰۰ شطرنج‌باز از ۱۹ کشور دنیا برگزار شد که در پایان با قهرمانی ویتالی برنادسکی به پایان رسید و واهه دانیالیان از ارمنستان و شاهین لرپری زنگنه مقام‌های دوم و سوم را کسب کردند. 

میزبانی مسابقات هندبال بانوان کشور به اهواز واگذار شد

رییس هیات هندبال خوزستان یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با توجه به حضور تیم بهمن بهبهان در این رقابت ها، میزبانی مسابقات با تصمیم فدراسیون به اهواز واگذار شد.

سروش کجبافی افزود: این رقابت‌ها با حضور هشت تیم برتر کشور برگزار می شود که در نهایت ۲ تیم برتر جواز حضور در رقابت‌های لیگ برتر را کسب می‌کنند. نماینده استان در مرحله نخست عنوان سوم مسابقات جنوب کشور را کسب کرد و جواز حضور در مرحله پایانی را به دست آورد.

وی گفت: اغلب بازیکنان تیم بهمن بهبهان متولد سال ۱۳۸۰ به بعد هستند و حتی یک بازیکن غیربومی در این تیم وجود ندارد که در نوع خود بی سابقه است. امیدواریم نماینده استان بتواند پس از مدت ها جواز حضور در لیگ برتر کشور را کسب کند.

هافبک فولاد خوزستان از این تیم جدا شد

به گزارش ایرنا سینا مریدی هافبک جنگنده فولاد خوزستان با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش خداحافظی خود را از این تیم خوزستانی اعلام کرد.

مریدی که محصول آکادمی فولاد به شمار می رود پس از هشت سال حضور در این باشگاه سرانجام از جمع سرخپوشان اهوازی کناره گیری کرد. این بازیکن در چند ماه اخیر در تمرینات فولادی ها حضور نداشت که در نهایت با موافقت باشگاه از این تیم جدا شد.

فولادی ها در حال حاضر با کسب ۲۴ امتیاز در مکان هفتم رده بندی قرار دارند.  

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار