تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۶
کد خبر: ۱۹۵۷۲۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
چند خبر از تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان
مدیر رسانه‌ای باشگاه نفت مسجدسلیمان گفت: مرحله جدید تمرین تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان از یکم بهمن ماه در این شهرستان آغاز می‌شود.

مهران حسنوند اظهار داشت: تمرینات تیم اکنون به خوبی در تهران در حال انجام است و بازیکنان زیر نظر کادر فنی به کارهای تاکتیکی و تکنیکی می پردازند تا برای نیم فصل دوم رقابت ها از آمادگی خوبی برخوردار باشند.

وی در خصوص جدایی فرزاد حاتمی از این تیم گفت: حاتمی که در نیم فصل اول بازی های خوبی به نمایش گذاشت قرارداد خود را یک طرفه فسخ کرد و از تیم جدا شد اما سوشا مکانی دیگر بازیکن باتجربه ما همچنان در تیم است و در نیم فصل دوم نفت مسجدسلیمان را همراهی می‌کند.

مدیر رسانه‌ای باشگاه نفت مسجدسلیمان در پاسخ به این پرسش که مابقی دستمزد بازیکنان چه موقع پرداخت میشود گفت: مسؤولان باشگاه شبانه روز در تلاش هستند تا مبالغ بازیکنان را پرداخت کنند. پس از پیگیری های به عمل آمده، یک هفته پیش پولی از سوی وزارت نفت برای کمک به تیمهای نفت مسجدسلیمان و نفت آبادان به حساب اداره کل ورزش و جوانان استان واریز شده که قرار است در روزهای آینده به حساب باشگاه واریز شود.

وی با بیان اینکه تلاش می کنیم ۵۰ درصد دستمزد بازیکنان قبل از شروع نیم فصل پرداخت شود گفت: متاسفانه در فصل نقل و انتقالات ۲ تا سه بازیکن ما به دلیل عدم پرداخت ۵۰ درصد مبلغ قرارداد، قرارداد را یک طرفه فسخ کردند و از این بابت آسیب جدی به تیم وارد شد.

تیم نفت مسجدسلیمان در حال حاضر با کسب ۲۳ امتیاز در مکان هشتم رده بندی جای گرفته است.

نفتی ها در هفته هفدهم لیگ روز ششم بهمن ماه در مسجدسلیمان پذیرای تیم نفت آبادان هستند.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار