تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۷
کد خبر: ۱۹۵۷۳۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
امکانات برای پذیرایی از مهمان نوروزی در شوشتر فراهم شود
  فرماندار شوشتر گفت: مسئولان و دستگاه‌های مربوطه باید هر چه سریع‌تر امکانات و برنامه‌های خود را برای مهمانان نوروزی مهیا کنند تا آنان خاطره‌ای خوش را از شوشتر به یاد بسپارند.

  حسین پنبه دانه پور پیش از ظهر امروز در جلسه ستاد برنامه‌ریزی سفرهای نوروزی اظهار کرد: شوشتر از شهرهای باستانی ایران به شمار می‌رود که دارای آثار تاریخی بسیاری است که هرساله در ایام نوروز میزبان مهمانان بسیاری از خارج و داخل از کشور است.

وی افزود: مسئولان باید برنامه و امکانات لازم را برای مهمانان نوروزی مهیا کنند.

فرماندار شوشتر گفت: شوشتر از لحاظ گردشگری و آثار باستانی دارای آثار بسیاری است چرا که در این شهرستان بزرگ‌ترین اقتصاد گردشگری را دارا هستیم که باید از این راه در راستای تولید رونق گردشگری درآمد زایی و استفاده شود.

وی در خصوص برنامه‌ها ایام نوروز افزود: برنامه‌هایی از جمله امکانات اسکان مدارس، طرح‌های ترافیکی، بلیط فروشی، طرح بسیج سلامت، پلیس محله در محل‌های گردشگری و هتل‌ها در ایام نوروز خواهیم داشت.

فرماندار شوشتر تأکید کرد: شهرداری نیز باید هرچه سریع‌تر نسبت به آماده سازی پارک‌ها، زیبا سازی و نظافت شهری اقدام کند و همچنین رئیس اداره علوم پزشکی شوشتر نیز نظارت بر مواد غذایی، رستوران‌ها و آب آشامیدنی را در این ایام داشته باشد.

مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار