تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۸
کد خبر: ۱۹۵۷۴۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
۳ هزار مسکن شیرین شهر زیر چتر مهر نیستند
مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید شیرین‌شهر گفت: ۳ هزار واحد مسکونی از طرح مسکن مهر خارج شده اند
رضا فرهاد زاده مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید شیرین‌شهر درخصوص آخرین وضعیت احداث واحد‌های مسکونی مسکن مهر در این شهر  گفت: در شیرین شهر، برای احداث ۵ هزار و ۴۰۰ واحد مسکونی برنامه ریزی شده بود.

او استقبال نکردن و نداشتن متقاضی را علت کندی روند پیشرفت و تکمیل این پروژه عنوان کرد و افزود: در حال حاضر ۳ هزار واحد مسکونی از طرح مسکن مهر خارج شده اند و تسهیلاتی نیز در زمینه مهر دریافت نمی‌کنند.

فرهاد زاده اظهار داشت: همچنین یک هزار و ۲۰۰ واحد دیگر از واحد‌های مسکن مهر شیرین شهر نیز از سوی سرمایه گذاران و متقاضیان خریداری شده است و خریداران آن‌ها با بازاریابی و تعامل با بانک‌ها اقدام به جذب مشتری می‌کنند و تسهیلات موردنیاز نیز از سوی آن‌ها به متقاضیان ارائه خواهد شد.

این مقام مسئول درخصوص امکانات و تکمیل زیرساخت‌های مسکن مهر در این شهر جدید بیان کرد: کمبود امکانات به علت کوتاهی دستگاه‌های خدمات رسان و عمل نکردن به تعهدات آن‌ها است.

به گفته مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید شیرین‌شهر، شبکه آب و فاضلاب، گاز، تلفن و... وارد سایت شده است و در صورتیکه متقاضیان درخواست کنند، انشعاب مورد نظر به آن‌ها تحویل داده خواهد شد.

رضا فرهاد زاده، وجود مدرسه در تمامی مقاطع تحصیلی، مرکز بهداشت، فضای سبز و تفریحی و فضای ورزشی را از دیگر امکانات موجود در شیرین شهر عنوان کرد.

او بیان داشت: باتوجه به وضعیت مهاجر فرستی استان خوزستان، رشد جمعیتی برای کلانشهر اهواز محقق نشده، اما استقبال خوبی از باغ ویلا‌های شیرین شهر شده است.

شهر جدید شیرین شهر در کیلومتر ۵ شهرستان آبادان و در فاصله ۲۷ کیلومتری از اهواز قرار دارد که به عنوان پروژه مسکن مهر، عملیات احداث واحد‌های مسکونی در آن آغاز شد، ولی بدلایل مختلف مورد استقبال قرار نگرفت.

مرجع / باشگاه خبرنگاران
:
:
:
آخرین اخبار