تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۰
کد خبر: ۱۹۵۷۷۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
بیش از ۱۰ هزار ورزشکار خوزستانی در رشته بدنسازی فعالیت می‌کنند
 رییس هیات بدنسازی و پرورش اندام خوزستان از فعالیت بیش از ۱۰ هزار ورزشکار در این رشته ورزشی در استان خبر داد.

اردوان قاسمی اظهار داشت: این تعداد ورزشکار با تلاش و زحمات مربیان فعال و دارای کارت مربیگری زیرنظر کمیته‌ های مختلف این رشته ورزشی تمرین کرده و خود را برای مسابقات مختلف آماده می کنند.

وی با بیان اینکه استان خوزستان از لحاظ پرورش قهرمانان ورزشی و مدال آور دارای ورزشکاران توانمندی است گفت: ورزشکاران رشته بدنسازی و پرورش اندام خوزستان تاکنون بارها به اردوهای تیم ملی دعوت شده و موفق به کسب عناوین رنگارنگی در مسابقات بین‌المللی شده اند.

قاسمی با اشاره به اینکه رشته بدنسازی و پرورش اندام در میان جوانان و نوجوانان خوزستانی از محبوبیت بالایی برخوردار است گفت: امیدواریم با حمایت بیشتر مسؤولان استان بتوانیم امکانات مورد نیاز این رشته را تامین و زمینه افتخارآفرینی هرچه بیشتر ورزشکاران را فراهم کنیم.

وی در ادامه به برگزاری مسابقات پرس سینه با لوازم و بدون لوازم قهرمانی کشور در روزهای ۲۹ دی ماه تا چهارم بهمن ماه اشاره کرد و گفت: این رقابت ها در رده های سنی نوجوانان، جوانان، بزرگسالان و پیشکسوتان به میزبانی اهواز در حال برگزاری است.

رییس هیات بدنسازی و پرورش اندام خوزستان گفت: این پیکارها در اوزان ۵۲، ۵۶، ۶۰، ۶۷.۵، ۷۵، ۸۲.۵، ۹۰، ۱۰۰، ۱۱۰، منفی ۱۲۵، منفی ۱۴۰ و مثبت ۱۴۰ کیلوگرم و طبق قوانین فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام و کمیته پاورلیفتینگ و پرس سینه برگزار می‌شود.

وی افزود: در این دوره از مسابقات، رده سنی پیشکسوتان در ۴ مستر متولدین سال ۱۳۲۹ تا ۱۳۳۸، ۳۹ تا ۴۸، ۴۹ تا ۵۸ و بالای ۷۰ سال سن صورت می‌گیرد.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار