تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۹
کد خبر: ۱۹۵۸۰۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
شهردار: اجرای شبکه فاضلاب در ماهشهر با شتاب ادامه دارد
  شهردار ماهشهر از شتاب گرفتن روند اجرای طرح‌ احداث کانال دفع آبهای سطحی و فاضلاب در این شهر بندری خبر داد و گفت: در نخستین گام طرح فاضلاب زیرزمینی بلوار جانبازان با اعتباری بالغ بر ۱۵ میلیارد ریال اجرا و به بهره‌برداری رسید.

مجاهد نظارت دوشنبه در آیین بهره‌برداری از این طرح اظهار داشت:عملیات اجرایی این طرح ۲ سال به طول انجامید و با بهره‌برداری از آن بخشی از مشکل آبگرفتگی خیابان‌های اطراف بلوار جانبازان در موقع بارندگی برطرف می‌شود.

وی افزود: با توجه به برنامه‌ریزی صورت گرفته برای پیشگیری از آبگرفتگی معابر بخصوص در موقع بارندگی، در ۲ سال گذشته بیش از هشت هزار و ۵۰۰ متر کانال‌ زیرزمینی فاضلاب در خیابان‌های بندرماهشهر اجرا شد.

نظارت تصریح کرد: در سال‌های گذشته منطقه فاز پنج ماهشهر نیز با بحران آبگرفتگی مواجه بود که برای حل این مشکل، در نیمه اول سالجاری یکهزار متر لوله‌گذاری در این منطقه انجام شد و اکنون عملیات احداث ۲۶۰ متر لوله‌گذاری و کانال کشی دیگر نیز آغاز شده است که با پایان آن بخش زیادی از مشکل آبگرفتگی این منطقه برطرف می‌شود. ‌

‌وی گفت: تا پیش از پایان سال عملیات احداث بیش از سه هزار متر کانال‌ زیرزمینی و لوله‌گذاری فاضلاب در فازهای ۶ ، هفت و ۲ ماهشهر آغاز می شود که با اجرای آن مشکل آبگرفتگی این مناطق  در زمان بارندگی برطرف می‌شود.

نظارت اظهار داشت: عملیات احداث ۷۰۰متر کانال دفع آبهای سطحی و لوله‌گذاری در شهرک طالقانی ماهشهر با ۲۷ میلیارد ریال اعتبار نیز در روزهای آینده آغاز خواهد شد.

‌شهردار ماهشهر افزود: اجرای این حجم طرح زیرساختی ، کانال کشی و لوله گذاری فاضلاب و آبهای سطحی با این سرعت در بندرماهشهر بی سابقه است.

بندر ماهشهر در فاصله ۱۲۰ کیلومتری اهواز مرکز استان خوزستان واقع است.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار