تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۸ - ۲۳:۲۶
کد خبر: ۱۹۵۸۱۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
دستگیری قاتل فراری و سارقان مسلح توسط پلیس خرمشهر
 فرمانده انتظامی استان خوزستان از شناسایی و دستگیری قاتل فراری و دستگیری اعضای باند سرقت مسلحانه در شهرستان خرمشهر خبر داد.

 سردار حیدر عباس زاده با اعلام این خبر گفت: در پی وقوع یک فقره قتل در ۱۲ آذرماه سال جاری در حومه شهرستان اهواز، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی درادامه افزود: روز گذشته کارآگاهان پلیس آگاهی خرمشهر با کار اطلاعاتی یک باند ۵ نفره سارقان مسلح را که در سطح شهرستان‌های اهواز، آبادان، خرمشهر و شادگان اقدام به سرقت مسلحانه می‌کردند، شناسایی کرده‌اند و با هماهنگی مرجع قضائی اعضای باند را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

وی با اشاره به اینکه متهمان در تحقیقات پلیس به ۴ فقره سرقت مسلحانه خود اعتراف کردند، افزود: یکی از سارقان مسلح به هویت (ع - پ) در ادامه تحقیقات پلیس به قتل ارتکابی خود در حومه اهواز اعتراف کرد.

سردار عباس زاده با اشاره به اینکه تحقیقات در خصوص سایر سرقت‌های مسلحانه حوزه در شهرهای شادگان، آبادان و اهواز کماکان ادامه دارد، تأکید کرد: نیروی انتظامی در راستای کشف جرایم از هیچ‌گونه تلاشی دریغ نخواهد کرد و مصمم است با جرایم خشن با قاطعیت برخورد کند.

مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار