تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۳
کد خبر: ۱۹۵۸۴۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
افتتاح ۳ کارگاه آموزش فنی و حرفه‌ای در بهبهان
 رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای بهبهان از افتتاح سه کارگاه آموزش فنی و حرفه‌ای با اعتبار ۵۳۰ میلیون تومان در بهبهان خبر داد.

فرشین پودنچی  اظهار کرد: در شهرستان بهبهان ۴ مرکز فنی و حرفه‌ای وجود دارد که یک مرکز در سردشت زیدون فعال است و تعهد سالانه این مراکز، ۵۰ هزار ساعت آموزش، یعنی معادل آموزش دادن به ۱۰۰ تا ۱۲۰ نفر است.

وی افزود: همچنین مرکز فنی و حرفه‌ای دو منظوره در منطقه منصوریه بهبهان وجود دارد. در این مرکز سالانه ۱۵۰ تا ۲۰۰ نفر آموزش می‌بینند. در شهر بهبهان نیز دو مرکز فعال وجود دارد که در این مراکز حدود ۳۰ رشته وجود دارد و سالانه ۵۰۰ تا ۶۰۰ نفر در آن آموزش می‌بینند.   

رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای بهبهان ادامه داد: اخیرا به چهار مرکز موجود در بهبهان، سه کارگاه پرورش قارچ، عبابافی و سرویس و نگهداری لوازم خانگی اضافه شده است. برای راه‌اندازی کارگاه عبابافی ۲۰ میلیون تومان، کارگاه پرورش قارچ ۱۰ میلیون تومان و کارگاه لوازم خانگی ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار در نظر گرفته شد.

پودنچی در پایان گفت: سالانه هزار و ۵۰۰ نفر در این مراکز آموزش داده می‌شوند. علاوه بر آموزش‌هایی که در مراکز اصلی فنی و حرفه‌ای داده می‌شود، سال گذشته هزار و ۲۰۰ دانش‌آموز، ۳۰۰ دانشجو، ۵۰۰ سرباز، ۲۵۰ زندانی، ۳۰۰ نفر از روستاییان و عشایر و ۱۰۰ نفر از صنایع، آموزش‌های مهارتی فنی و حرفه‌ای را دریافت کردند.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار