تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۵
کد خبر: ۱۹۵۸۵۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
چند خبر از ورزش خوزستان
 رییس هیات والیبال خوزستان گفت: میزبانی مسابقات لیگ دسته یک والیبال بانوان کشور به ماهشهر واگذار شد.

سعید شاهرخی اظهار داشت: این مسابقات با حضور تیم‌های آریانا ماهشهر، شرق تهران، نفت امیدیه و سیاه جامگان مشهد از روز سوم تا پنجم بهمن ماه برگزار می‌شود.

وی افزود: با پیگیری های به عمل آمده و تایید فدراسیون، مرحله رفت لیگ دسته ۲ والیبال بانوان کشور به میزبانی ماهشهر برگزار خواهد شد. در این پیکارها تیم‌های شهدای بندرامام، نفت اهواز، بام ایران شهرکرد، مرودشت فارس، مس رفسنجان و سپاهان اصفهان حضور دارند.

حضور پنج خوزستانی در تیم‌ملی فوتسال بانوان 

با اعلام فدراسیون فوتبال، فرشته خسروی، فاطمه رحمتی، فاطمه پاپی، طاهره مهدی‌پور و الهام عنافچه به عنوان پنج خوزستانی عضو تیم ملی شدند.

تیم ملی فوتسال بانوان ایران قرار است در دهه اول اسفندماه، ۲ بازی دوستانه با تیم روسیه برگزار کند. همچنین، ملی پوشان از چهارم تا هفتم بهمن ماه وارد اردو می شوند.

۲ بوکسور خوزستانی شانس حضور در مسابقات قهرمانی آسیا را دارند

با اعلام فدراسیون بوکس آخرین مرحله اردوی آماده سازی تیم ملی بوکس بزرگسالان کشور  با حضور ۱۰ بوکسور در تهران برگزار می شود که نام اشکان رضایی و مسلم مقصودی در اوزان ۶۳ و ۶۹ کیلوگرم به چشم می خورد.

رقابتهای بوکس قهرمانی آسیا وکسب سهمیه المپیک ۲۰۲۰ توکیو از ۱۴ بهمن در چین برگزار می شود و ترکیب نهایی تیم ملی بوکس ایران برای حضور در این پیکارها از بین این ۱۰ بوکسور برتر کشور انتخاب می شود.

کار ملی حفاری برای صعود به نیمه نهایی به بازی سوم کشیده شد

تیم فوتسال ملی حفاری که در بازی نخست مرحله یک چهارم نهایی موفق به شکست مس سونگون شد در بازی برگشت دوباره برابر این تیم قدرتمند قرار گرفت که با نتیجه هشت بر چهار مغلوب شد.

با توجه به اینکه هر ۲ تیم یک برد و یک شکست کسب کردند کار به بازی سوم کشیده شد و تیم برنده جواز حضور در مرحله نیمه نهایی مسابقات را دریافت می کند.

ملی حفاری فصل گذشته عنوان چهارم رقابت های لیگ برتر فوتسال کشور را به خود اختصاص داد اما در این فصل در دور مقدماتی نتایج مطلوبی کسب نکرد و در نهایت جایگاه هشتم رده بندی را به خود اختصاص داد.

برگزاری مراسم تجلیل از قهرمانان ورزش خوزستان در دهه دوم بهمن ماه

افشین حیدری مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان با اعلام این خبر گفت: با توجه به فرا رسیدن ایام فاطمیه (س) در روزهای آینده، با برنامه ریزی که انجام دادیم مراسم تجلیل از قهرمانان ورزشی خوزستان دهه دوم بهمن ماه در اهواز برگزار می شود.

وی افزود: در این مراسم از تمامی ورزشکارانی که در مسابقات بین المللی همچون المپیک، پاراالمپیک، جهانی و آسیایی و همچنین قهرمانان مسابقات داخلی تجلیل به عمل می آید.

نمایندگان فوتبال خوزستان در هفته هفدهم لیگ برتر بازیکن محرومی ندارند

سه نماینده فوتبال خوزستان در هفته هفدهم رقابت های لیگ برتر کشور هیچ بازیکن محرومی ندارند و با ترکیب کامل به مصاف حریفانشان می روند.

تیم فولاد خوزستان برای نیم فصل دوم بازیکنانی همچون فرشاد احمدزاده، آیاندا پاتوسی، زبیر نیک نفس و سینا زامهران را به خدمت گرفت همچنین تیم نفت مسجدسلیمان با مهدی زبیدی، آرمان قاسمی، امید سینک، محمدعلی صفیا و محمدامین اسدی قرارداد همکاری امضا کرد.

در حال حاضر تیم های نفت آبادان، فولاد و نفت مسجدسلیمان با ۳۰، ۲۴ و ۲۳ امتیاز در مکان های چهارم، هفتم و هشتم رده بندی قرار دارند.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار