تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۶
کد خبر: ۱۹۵۸۵۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
خوزستان سرد و بارانی می‌شود
  مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: سامانه بارشی از امروز سه شنبه وارد استان می‌شود و روند کاهش دما نیز قابل انتظار است.

به گزارش  اداره کل هواشناسی خوزستان محمد سبزه زاری اظهار داشت: ورود سامانه بارشی از امروز تا اواخر روز چهارشنبه سبب رگبار و رعد و برق به ویژه در مناطق شمالی و شرقی، وزش باد متوسط تا شدید گاهی تندباد لحظه‌ای به خصوص در مناطق جنوبی، مرکزی و غربی و احتمال ریزش تگرگ و بارش برف در شهرها و مناطق مرتفع و ارتفاعات استان خواهد شد.
وی افزود: در روز پنجشنبه بارش‌ها در مناطق شمالی و شرقی  ادامه خواهد داشت و در دیگر مناطق به صورت پراکنده پیش بینی می شود، در این مدت شمال خلیج فارس مواج همراه با رگبار و رعد و برق خواهد بود و  کاهش ۲ تا چهار درجه ای دما تا روز جمعه مورد انتظار است.

سبزه زاری ادامه داد: در ۲۴ ساعت گذشته کشاورزی اهواز با ۲۲.۶ و دهدز با ۲.۱ درجه سانتیگراد به ترتیب بالاترین و پایین‌ترین دما را داشتند و حداکثر دمای اهواز ۲۰.۹ و حداقل هشت درجه سانتیگراد گزارش شده است.

مدیر کل هواشناسی خوزستان بیان کرد: در ۲۴ ساعت گذشته میزان بارندگی در بستان ۰.۷ و دزفول ۰.۰۱ میلیمتر ثبت شده است.

اداره کل هواشناسی خوزستان در اخطاریه ای اعلام کرده: از اواخر سه‌شنبه تا اواسط پنجشنبه هفته جاری رگبار و رعد و برق به ویژه در مناطق شمال، شمال شرق و شرق خوزستان و وزش باد شدید و تندباد لحظه‌ای به ویژه در مناطق جنوبی، غربی و مرکزی استان پیش‌بینی می‌شود و  بارش در ارتفاعات به شکل برف و خلیج فارس مواج و همراه با رگبار و رعدوبرق است.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار