تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۷
کد خبر: ۱۹۵۸۷۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
"سیل مهربانی همکلاسی‌ها" در خوزستان برای کمک به سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان
  معاون پرورشی و فرهنگی اداره‌کل آموزش و پرورش خوزستان گفت: دومین دوره طرح "سیل مهربانی همکلاسی‌ها" به همت آموزش و پرورش استان و برای کمک به مردم سیل‌زده سیستان و بلوچستان برگزار شد.

مهدی رفیعی‌دهکردی در دومین دوره اجرای طرح "سیل مهربانی همکلاسی‌ها" (کمک به سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان) که امروز (یکم بهمن) در دبیرستان آیت‌الله طالقانی اهواز برگزار شد، اظهار کرد: طرح سیل مهربانی به همت آموزش و پرورش استان و برای کمک به مردم سیل‌زده سیستان و بلوچستان برگزار شد. هدف اصلی از اجرای این طرح، کمک به مردم سیل‌زده است.

به گزارش ایسنا، وی با اشاره به اینکه همه مردم وظیفه دارند که در مشکلات به یاری یکدیگر برسند و ما کمک‌هایی که به استان خوزستان در سیل فروردین شد را فراموش نمی‌کنیم، افزود: امروز نیز این اتفاق برای مردم سیستان و بلوچستان رخ داده و همه مردم کشور به ویژه مردم خوزستان باید به سیستان و بلوچستان کمک کنند.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره‌کل آموزش و پرورش خوزستان بیان کرد: اهمیت برگزاری این طرح از آن جهت است که آموزش و پرورش یک نهاد تربیتی است و باید ویژگی‌های خوب اخلاقی و کمک به هم نوع را بین نسل نوجوان و دانش‌آموز ترویج دهد.

رفیعی‌دهکردی ادامه داد: اینگونه برنامه‌ها باعث می‌شوند که دانش‌آموز از چارچوب مدرسه و کتاب خارج و نسبت به مسائل جامعه و اطراف حساس شود. طرح سیل مهربانی همکلاسی‌ها امروز در همه مدارس و مناطق آموزشی استان اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه امروز دانش‌آموزان کتاب و درس را کنار گذاشتند و درس عملی را آموختند، گفت: نباید درس و مشق را تنها در چارچوب مدرسه دانست بلکه سراسر زندگی، کلاس درس است. امروز عهد می‌بندیم که به مردم سیستان و بلوچستان کمک کنیم.

همچنین صادق نیسی‌گمراوی، رئیس آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز اظهار کرد: هدف از برگزاری این مراسم کمک به هم‌وطنان در سیستان و بلوچستان است و فرهنگیان و دانش‌آموزان می‌توانند در دومین طرح سیل مهربانی همکلاسی‌ها، کمک‌های خود را به مردم سیل‌زده سیستان و بلوچستان ارسال کنند. ما همیشه ثابت کردیم که هنگام دشواری و به وجود آمدن بحران، در کنار هم هستیم.

  دومین دوره طرح "سیل مهربانی همکلاسی‌ها" با هدف کمک به مردم سیل‌زده سیستان و بلوچستان، امروز، یکم بهمن‌ماه به صورت همزمان در همه مدارس و مناطق آموزشی استان خوزستان اجرا ‌شد. اولین دوره این طرح نیز فروردین امسال در جریان سیل خوزستان اجرا شد.


مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار