تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۲
کد خبر: ۱۹۵۸۸۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
از طریق ارتباط تصویری زنده
۱۱۵ طرح توزیع برق منطقه چهار کشور بهره‌برداری شد
 ۱۱۵ طرح عمرانی و توسعه‌ای شرکت توزیع نیروی برق منطقه چهار کشور در آیینی با حضور «رضا اردکانیان» وزیر نیرو و استاندار همدان از طریق ارتباط تصویری زنده (ویدیو کنفرانس) با شرکت توزیع نیروی برق همدان بهره‌برداری شد.

مدیر توزیع نیروی برق منطقه چهار کشور روز سه‌شنبه از طریق ارتباط زنده تصویری با این آیین گفت: این طرح ها شامل توسعه و احداث، اصلاح و بهینه سازی، کاهش تلفات برق رسانی به روستاهای بدون برق، به ارزش ۳۱۴ میلیارد تومان است.

عبدالعزیز کریمی افزود: با تغییر کلیدی صورت گرفته در نگرش شرکت توانیر و اجرای طرح های ملی سیما (سامانه یکپارچه مدیریت شاخص‌های استراتژیک)، چاوش و هما، مولفه هایی همچون مدیریت محور عملکرد شرکت ها و تاب آوری، هوشمندسازی و تحویل برق مطمئن و پایدار ارتقا یافته است.

وی بیان کرد: تابستان امسال با اجرای طرح های مدیریتی، مصرف برق استان های منطقه چهار کشور با روند کاهشی به یک هزار و ۹۰ مگاوات معادل ۲۸ درصد کل مصرف کشور رسید که این امر یک طرح شاخص اقتصاد مقاومتی محسوب می شود.

مدیرعامل برق منطقه‌ای بوشهر و فارس اظهار داشت: همچنین توسعه دولت الکترونیک، هوشمندی سازی، استقرار برق سبز و حذف قبض در تمامی شرکت های زیرمجموعه، عواید مالی، اجتماعی و زیست محیطی به همراه داشته است. 

کریمی بیان کرد: با راه اندازی میز خدمت الکترونیک در شرکت توزیع نیروی برق استان فارس، این استان به عنوان آزمونه (پایلوت) شرکت توزیع برق های کشور قرار گرفت و ۲۰۰ خدمت احصا شده که ۸۲ خدمت در سایت شرکت بارگذاری شد.

وزیر نیرو در سفری یک روزه به همدان، چهار هزار و ۲۹۷ طرح‌ توسعه‌ای شرکت‌های توزیع نیروی برق سراسر کشور را با ارزش سرمایه‌گذاری ۲ هزار میلیارد تومان، از طریق ویدیو کنفرانس بهره‌برداری کرد.

در این سفر یک نیروگاه خورشیدی با اعتبار ۱۰۱ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان و همزمان یک نیروگاه CHP (تولید همزمان برق و حرارت) نیز با اعتبار ۱۷ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان بهره‌برداری و عملیات اجرایی و کلنگ‌زنی هشت طرح عمرانی با اعتبار ۲ میلیارد و ۴۵۰ میلیون تومان از طریق ویدیو کنفرانس آغاز شد.

در این سفر ۱۱۳ طرح عمرانی صنعتی شرکت توزیع نیروی برق استان همدان نیز با حضور وزیر نیرو بهره‌برداری شده است.

پویش «هر هفته الف-ب-ایران» در ۳۱ استان کشور به مدد تلاش خانواده بزرگ صنعت آب و برق و هزاران شرکت طراح، سازنده، پیمانکار، مشاور و سازنده تجهیزات، مهندسان و کارکنان ستادی از نیمه دوم امسال آغاز شده است و تا پایان سال ۲۲۷ طرح بزرگ صنعت آب و برق کشور با سرمایه‌گذاری ۳۳۰ هزار میلیارد ریال به بهره‌برداری می‌رسد.


مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار