تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۵
کد خبر: ۱۹۵۸۸۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نیاز دانش‌آموزان روستایی به تأمین هزینه سرویس مدرسه؛
آموزش‌وپرورش توانایی تأمین این میزان اعتبار را ندارد
معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش‌وپرورش خوزستان گفت: ۲۲ هزار و ۵۲۱ دانش‌آموز در مناطق روستایی و کم برخوردار خوزستان به تأمین هزینه سرویس رفت‌وآمد نیاز دارند.
  عزیز الله آروین درجمع خبرنگاران بابیان این‌که سرویس دانش‌آموزان رابطه مستقیمی بر ادامه تحصیل آن‌ها دارد اظهار داشت: درصورتی‌که هزینه سرویس دانش‌آموزان مناطق محروم تأمین نشود زمینه ترک تحصیل و بازماندگی از تحصیل آن‌ها فراهم می‌شود.

وی بابیان این‌که 22 هزار و 521 دانش‌آموز در مناطق روستایی و کم برخوردار خوزستان به تأمین هزینه سرویس رفت‌وآمد نیاز دارند افزود: 300  میلیارد ریال اعتبار درمجموع برای تأمین هزینه سرویس دانش‌آموزان مناطق محروم موردنیاز است همچنین یک هزار و 131 وسیله نقلیه برای رفت‌وآمد این تعداد دانش‌آموز باید فراهم شود.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش‌وپرورش خوزستان عنوان کرد: با توجه به اینکه آموزش‌وپرورش توانایی تأمین این میزان اعتبار را ندارد پنج هزار و 600 دانش‌آموز از این تعداد که شرایط حساس‌تر و سخت‌تری برای رفت‌وآمد به مدرسه را دارند برای در اختیار داشتن سرویس مشخص‌شده‌اند.

آروین ادامه داد: این تعداد دانش‌آموز به 311 سرویس مدرسه و 84 میلیارد ریال اعتبار نیاز دارند که از این میزان اعتبار 20 میلیارد ریال را وزارت آموزش‌وپرورش پرداخت کرده است.

وی خاطرنشان کرد: مبلغ 64 میلیارد دیگر نیز باید در خوزستان تأمین شود تا از ترک تحصیل دانش‌آموزان زیادی جلوگیری به عمل آید.

مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار