تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۰
کد خبر: ۱۹۵۹۰۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
اهواز نیازمند همدلی و همکاری همه مسؤولین است
 شهردار اهواز گفت: رویکرد ما در مدیریت شهری تعامل با همه مجموعه های حاضر در استان خوزستان است  موسی شاعری شهردار اهواز   در خصوص حاشیه های به وجود آمده در یکی دو روز اخیر بین فرمانداری و شهرداری اظهار داشت: رویکرد ما در مدیریت شهری تعامل با همه مجموعه‌های حاضر در استان خوزستان است.

وی افزود: بی شک نمی‌توان کلانشهری چون اهواز را با انبوه مشکلاتش به تنهایی اداره کرد. امروز اگر اقدام مثبتی در شهر دیده می‌شود حاصل تعامل، همکاری و همدلی استاندار، فرماندار، شورای شهر و همه مدیران اجرایی استان است.

شاعری  خاطر‌نشان ساخت: همه ما باید برای حل مشکلات شهر در جهت همگرایی و همدلی گام برداریم و هر اظهار نظری که به این فضا خدشه وارد کند پذیرفته نیست.

شهردار اهواز در خصوص این مطلب که در شورای اداری شهرداری مصوب شده است که کسی در جلسات فرمانداری اهواز شرکت نکند عنوان کرد: برداشت اشتباهی از صحبت‌های معاون بنده صورت گرفت.اولا جلسات شورای اداری شهرداری اهواز جهت هماهنگی امور داخلی مربوط به شهرداری است، ثانیا فرمانداری یک نهاد حاکمیتی است و طبعا شرکت در جلسات رسمی و قانونی جز وظایف ماست که باید به این وظایف عمل کنیم.

وی تاکید کرد:فرماندار اهواز فردی دلسوز و باتجربه است و تاکنون همکار زیادی با شهرداری اهواز داشته که به سهم خود تشکر می کنم.

شاعری در پایان گفت:همه ما درکنار هم در تلاش هستیم تا در شرایط سخت اقتصادی کشور با همدلی وهمکاری و تلاش شبانه‌روزی درجهت حل مشکلات مردم و توسعه شهر گام برداریم.

مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار