تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۶
کد خبر: ۱۹۵۹۱۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
غیزانیه اهواز با کاشت ۵ هزار اصله نهال سبزتر می‌شود
بخشدار غیزانیه اهواز گفت: شرکت نفت و گاز کارون ۵ هزار اصله نهال برای کاشت در روستا‌های این بخش اهدا کرد.
  رسول ساکی بخشدار غیزانیه اهواز گفت: به منظور توجه به محیط زیست و حفاظت از آن، تعداد ۵ هزار اصله نهال از سوی شرکت نفت و گاز کارون تامین و با همکاری بخشداری به روستا‌های همجوار تاسیسات نفتی بخش غیزانیه اهدا شد.

او بیان داشت: این تعداد اصله نهال به بخشداری تحویل داده شد و مقرر شده در روز‌های آینده نیز ۳ هزار اصله نهال دیگر از سوی شرکت نفت و گاز مارون برای روستا‌های غیزانیه تامین و تحویل داده شود.

ساکی از همکاری و اهتمام شرکت‌های نفت و گاز کارون و مارون در عمل به مسئولیت‌های اجتماعی و توجه به عمران و آبادانی روستا‌های مجاور تاسیسات تقدیر و اظهار کرد: مجموعه مناطق نفتخیز جنوب و شرکت‌های مذکور در رفع محرومیت از منطقه و توسعه زیر ساخت‌ها و فضا‌های آموزشی نقش بسزایی داشته اند که از جمله می‌توان به مشارکت این ۲ شرکت در تامین اعتبار و همکاری فنی در احداث خط لوله آب شرب غیزانیه که مورد پیگیری استاندار خوزستان است، اشاره نمود.

بخشدار غیزانیه ادامه داد: علاوه بر این شرکت‌های نفت و گاز کارون و مارون از سنوات گذشته تاکنون در فصل تابستان، تامین و توزیع آب شرب روستا‌ها را بوسیله تانکر به عهده داشته اند که این خدمت بسیار قابل توجه و شایسته تقدیر است.

این مقام مسئول اذعان داشت: با توجه به مشکلات موجود دربخش غیزانیه، ضمن تقدیر از زحمات و خدمات شرکت‌های نفتی در روستا‌های این بخش، نیاز است تا همکاری بیشتری در جهت رفع مشکلات این منطقه داشته باشند.

مرجع / باشگاه خبرنگاران
:
:
:
آخرین اخبار