تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۰
کد خبر: ۱۹۵۹۲۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
دراگان اسکوچیچ: پیشنهادی از فدراسیون فوتبال ایران نداشتم
 سرمربی کروات تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران پیشنهادی برای هدایت تیم ملی به من یا باشگاه صنعت نفت آبادان نداده‌است.

دراگان اسکوچیچ اظهار داشت:پیشنهاد هدایت تیم ملی فوتبال ایران برای هر مربی جذاب و شگفت انگیز است زیرا ایران یکی از تیم‌های مطرح آسیا به شمار می‌رود و مربیگری این تیم برای هر مربی وسوسه انگیز است.

وی افزود: بر خلاف اظهار نظرها و اخبار منتشر شده فدراسیون فوتبال ایران تاکنون هیچ پیشنهادی برای هدایت تیم ملی به من یا باشگاه صنعت نفت آبادان ارسال نکرده است.

سرمربی تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان گفت: این پیشنهاد می‌تواند برای من جذاب باشد ولی تاکنون این پیشنهاد ارایه نشده و به آن فکر نمی‌کنم.

اسکوچیچ  اظهار کرد: تمام تمرکزم بر موفقیت تیم صنعت‌نفت آبادان در نیم فصل دوم لیگ برتر است تا بتوانیم نتایج درخشان نیم فصل اول را تکرار کنیم.

وی در خصوص شرایط تیم صنعت‌نفت گفت: تمرین‌های منظمی را در چند روز اخیر برگزار کردیم و سعی شد با انجام بازی‌های تدارکاتی بازیکنان را به شرایط مسابقه نزدیک کنیم.

وی در خصوص جذب رحیمی زهیوی اظهار داشت: زهیوی تنها ۲ روز است که در تمرینات تیم حضور یافته و روز گذشته در دیدار تدارکاتی هم موفق به گلزنی برای ما شد و بزودی در خصوص وی تصمیم گیری می شود.

ایران یکی از کشورهای امن دنیا است

وی در خصوص تصمیم کنفدراسیون فوتبال آسیا در خصوص گرفتن میزبانی تیم‌های ایرانی در رقابت‌های باشگاه‌های آسیا به بهانه نبود امنیت گفت: سالهاست در فوتبال ایران حضور دارم و کوچکترین مساله ناامنی را در این کشور شاهد نبودم و اگر چیزی غیر از این بود هیچ بازیکن یا مربی خارجی برای کار وارد ایران نمی‌شد.

سرمربی کروات تیم فوتبال صنعت نفت آبادان افزود:امنیت در ایران کاملا برقرار است و این کشور برای هر مربی یا بازیکن و یا تیم‌های خارجی کاملا امن است.

تیم فوتبال صنعت نفت آبادان یکشنبه هفته آینده و از هفته هفدهم رقابت های لیگ برتر میهمان نفت مسجدسلیمان خواهد بود.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار