تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۳:۲۸
کد خبر: ۱۹۵۹۵۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
دستگاه‌ها ملزم به اجرای مصوبات ستاد تسهیل هستند
  معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان گفت: مصوبات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید لازم‌الاجرا است و تمامی دستگاه‌ها و مدیران ملزم به اجرای آن هستند.

 سید نوراله حسن زاده روز چهارشنبه در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید خوزستان در سرسرای شهید رجایی استانداری خوزستان بیان کرد: مدیرانی که در این ستاد برای حل مشکلات واحدهای تولیدی همکاری ندارند بهتر است که استان را ترک کنند.

وی گفت: امسال سال رونق تولید است و باید با شرکت‌ها و تولیدکنندگانی که در این ستاد خواستار حل مشکل خود هستند به درستی برخورد شود و مشکلات آنها توسط دستگاه‌های مربوطه برطرف شود.

حسن زاده ادامه داد: دولت این ستاد را با وجود تمام مشکلاتی که در کشور وجود دارد تشکیل داده تا مشکل تولیدکنندگان برطرف شود؛ این ستاد ابزاری در اختیار دولت است تا به واحدهای تولیدی کمک شود.

در این نشست مشکل شرکت نورد و لوله که قیمت گاز طبیعی مصرفی آن بر اساس قیمت شرکت فولاد خوزستان محاسبه میشد بررسی، و مقرر شد که این موضوع کارشناسی و بر اساس قانون تعرفه گاز صنایع تعرفه گاز این شرکت محاسبه شود.

همچنین در این نشست مشکل بدهی برق شرکت کیمیا کلر شوشتر بررسی، و مقرر شد که برق این شرکت وصل شده تا با فعالیت و درآمدزایی شرکت در چند قسط بدهی برق خود را پرداخت کند.

در این ستاد بدهی یک شرکت تولید قارچ در گتوند به پست بانک نیز بررسی و مقرر شد بر اساس مصوبات ستاد تسهیل بدهی این شرکت در شرایطی جدید قسط‌بندی و پرداخت شود.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار