تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۳
کد خبر: ۱۹۵۹۶۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
۱۱ نفر از عوامل درگیری در ماهشهر دستگیر شدند
 فرمانده انتظامی ماهشهر گفت: ۱۱ نفر از عاملان نزاع طایفه‌ای در این شهرستان که اقدام به تیراندازی کرده‌بودند ، شناسایی و دستگیر شدند.

سرهنگ رضا پاپی با اشاره به انتشار فیلمی در فضای مجازی مبنی بر تیراندازی سارقان به یکدستگاه خودروی ال ۹۰ باری و سرقت این خودرو در شهرستان ماهشهر با بیان اینکه این فیلم به دور از واقعیت است افزود: واقعیت ماجرا این بود که فردی بدون توجه به صحت خبر از ۲ خودرو در میدان لنج ماهشهر که درپی درگیری بین ۲ طایفه مورد اصابت گلوله قرار گرفته بودند ، فیلمبرداری کرده و آن را در شبکه های مجازی تحت عنوان تیراندازی سارقان به خودروی ال ۹۰ باری و سرقت این خودرو منتشر کرده است.

فرمانده انتظامی ماهشهر تصریح کرد : به دنبال انتشار این کلیپ  بلافاصله پلیس اطلاعات و امنیت عمومی ماهشهر با کار اطلاعاتی در کمتر از هشت ساعت ، هویت طرفین درگیری را شناسایی و تعداد ۱۱ نفر  از عاملان نزاع را در مخفیگاهشان دستگیر و یک قبضه اسلحه استفاده شده در این درگیری نیز کشف شد.

وی با اشاره به تحویل متهمان به مراجع قضایی گفت: پلیس ماهشهر با مخلان نظم و امنیت عمومی و افرادی که موجب تشویش اذهان عمومی می شوند، برخورد کرده و آنها را تحت پیگرد قضایی قرار می دهد.


مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار