تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۸
کد خبر: ۱۹۵۹۸۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
حضور حداکثری مهم‌ترین اصل انتخابات است
  امام جمعه آبادان گفت: حضور حداکثری و پرشور مردم در صحنه ،مهم‌ترین اصل در همه انتخابات برگزار شده در کشورمان است.

 حجت الاسلام علی ابراهیمی پور در خطبه دوم این هفته نماز جمعه آبادان اظهار داشت: حضور حداکثری مردم در انتخابات یک اصل است و انتخاب اصلح به عنوان دومین اصل مهم در انتخابات می‌باشد.

وی افزود: حضور پرشور ،حداکثری و همه‌جانبه گروه‌های مختلف مردم در انتخابات بیانگر همبستگی ملی ،خنثی کردن توطئه‌های بی‌شمار دشمنان ،مشارکت عمومی در مسائل سیاسی میهن اسلامی و موجب تقویت کشور در سایر عرصه‌های اجتماعی است.

خطیب جمعه آبادان گفت: حضور حداکثری مردم در انتخابات بزرگترین خدمت به کشور و نماد اقتدار نظام اسلامی است.

حجت الاسلام ابراهیمی پور افزود: انتخابات پیش رو از اهمیت زیادی برخوردار است وحضور مردم در این انتخابات سرنوشت ساز خواهد بود.

وی با بیان اینکه انتخاب اصلح باید در انتخابات مورد نظر قرار گیرد اظهار داشت: انقلابی بودن ، استکبارستیزی و اقتدار در برابر دشمنان، از مولفه های انتخاب نامزدهای مجلس شورای اسلامی قرار گیرد.

وی به حضور پرشور مردم در آیین نماز جمعه تهران به امامت رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و گفت: حضور پرشور و با نشاط مردم در جمعه گذشته و سخنان رهبر معظم انقلاب، توطئه های دشمنان را خنثی کرد. 
حجت السلام ابراهیمی پور گفت: به فرموده رهبری، رشد اقتدار کشور در قوی شدن ملت ایران در ابعاد مختلف است. 
وی تصریح کرد: برای رشد جامعه باید به اقتدار دورن زا، اقتدار ملی، علمی و اقتصادی در راستای افزایش تولید داخلی، اقتدار قضایی و اقتدار نظامی، توجه ویژه داشت. 

خطیب جمعه آبادان گفت: صبر و استقامت مردم، حضور در صحنه، حفظ اتحاد، همدلی و رعایت همه شئونات سازندگی از الزامات قوی شدن در برابر دشمنان است.

وی با تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) افزود: مکتب فاطمی به عنوان منظومه فکری است که این مکتب تربیتی و تفکرساز، سعادت جامعه و خوشبختی انسان‌ها را تامین می‌کند.
خطیب جمعه آبادان گفت: تفکر فاطمی، حمایت از ولایت و امامت بود که برای ما رشد و جامعیت فکری را به دنبال دارد و عمل به آن نیز نظام ساز و تمدن ساز است.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار