تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۳
کد خبر: ۱۹۶۰۳۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
چند خبر از ورزش خوزستان
 مسؤول روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان خوزستان گفت: تیم منتخب خوزستان در رقابت‌های مچ‌اندازی معلولان کشور عنوان نایب قهرمانی مسابقات را به خود اختصاص داد.

احسان حاجی نجف  اظهار داشت: رقابت‌های قهرمانی مچ‌اندازی کشور (انتخابی تیم‌ملی) در چهار رده سنی مختلف برگزار شد که تیم خوزستان با کسب ۱۰ مدال رنگارنگ نایب قهرمان شد. 

وی افزود: در این پیکارها محمدرضا تنگ‌ ارمی، علیرضا هادیان و علیرضا جواهری به ترتیب صاحب یک نشان طلا، نقره و برنز شدند. همچنین محسن گلاف در ۲ بخش راست و چپ دست به ۲ مدال طلا رسید و ضیغم گلاف نشان نقره این مسابقات را کسب کرد. امان الله بهروزی در راست و چپ دست ۲ نشان نقره به دست آورد همچنین احمد الهی‌نیا صاحب یک نشان طلا و نقره شد.

افتخارآفرینی ووشوکاران خوزستانی در رقابت های کشوری

مسؤول روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان خوزستان در ادام به حضور ورزشکاران استان در رقابت های کشوری اشاره کرد و گفت: مسابقات ووشو قهرمانی و انتخابی تیم ملی نوجوانان و جوانان کشور در بخش ساندا برگزار شد که تیم خوزستان موفق به کسب سه نشان شد.

وی افزود: در این پیکارها علیرضا عباسی صاحب گردن آویز طلا شد همچنین رضا غیبی و حمیدرضا یعقوبی به مدال برنز دست یافتند.

برترین های سومین رنکینگ بیلیارد خوزستان مشخص شدند

حاجی نجف عنوان کرد: سومین رنکینگ پاکت بیلیارد خوزستان در رشته تن بال رده سنی زیر ۲۱ سال چهارم و پنجم بهمن ماه به صورت دوحذفی - تک حذفی با حضور ۱۱ شرکت کننده در اهواز برگزار شد که فروهر زاهدانی و امیرحسن فدعمی پس از غلبه بر حریفانشان راهی فینال شدند همچنین امیرحسین دریس زاده و ماهان خلیلیان در دیدار رده بندی به رقابت پرداختند.

وی افزود: در پایان این پیکارها امیرحسن فدعمی عنوان قهرمانی را به خود اختصاص داد، فروهل زاهدانی دوم شد و ماهان خلیلیان جایگاه سوم را کسب کرد.

خوزستان قهرمان مسابقات کیک بوکسینگ بانوان کشور شد

مسؤول روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان خوزستان گفت: مسابقات کیک بوکسینگ IMAO بانوان قهرمانی کشور اعزام به مسابقات بین المللی در ۲ استایل لوکیک و سمی کنتاکت با حضور ۲۵۰ ورزشکار برگزار شد که در پایان تیم خوزستان موفق به کسب عنوان  قهرمانی شد.

وی گفت: در این پیکارها ۲۳ نفر از بانوان استان جواز حضور در مسابقات بینالمللی را به خود اختصاص دادند که در اسفندماه ۹۸ به این دوره از رقابتها اعزام خواهند شد.

اهواز میزبان جشنواره ورزشی اقوام ایرانی شد

حاجی نجف گفت: این رقابت‌ها در اواخر بهمن ماه امسال با حضور تمام اقوام ایرانی و با هدف ترویج فرهنگ و آداب و رسوم ایرانی برگزار می‌شود که تیم های خوزستانی از شانس بالایی برای کسب مقام در رقابت ها برخوردار هستند.

وی افزود: در این جشنواره مسابقات هفت سنگ، دال پلان، چوب کشی، یک قل دوقل و طناب کشی برگزار می‌شود و شرکت‌کنندگان با هم به رقابت می‌پردازند. 

شوش میزبان مسابقات زیبایی اسب های خالص ایرانی و خارجی شد

مسؤول روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان خوزستان گفت: در اسفندماه امسال یک دوره مسابقات زیبایی اسب های خالص ایرانی و خارجی به میزبانی شوش انجام می‌شود.

وی افزود: با توجه به اینکه اسب‌های عرب خوزستان جزء برترین‌های کشور به شمار می‌روند پیش‌بینی می‌کنیم بیش از یکصد اسب در این مسابقات به رقابت بپردازند.

حاجی نجف افزود: همچنین در اسفندماه امسال یک دوره رقابت های کشوری استقامت و هنرهای رزمی سواره به میزبانی اهواز برگزار خواهد شد. 

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار