تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۲
کد خبر: ۱۹۶۰۹۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نماینده خوزستان به مرحله نهایی رقابت‌های والیبال کشوری صعود کرد
 رییس هیات والیبال خوزستان گفت: رقابت‌های دور برگشت لیگ دسته یک والیبال بانوان کشور در ماهشهر برگزار شد که نماینده خوزستان به مرحله نهایی صعود کرد.

سعید شاهرخی اظهار داشت: این رقابت‌ها با حضور تیم‌های نفت امیدیه، آریانا ماهشهر، سیاه جامگان مشهد و شرق تهران از دوم تا ششم بهمن ماه برگزار شد که تیم آریانا ماهشهر که میزبان رقابت‌ها بود با کسب سه برد و به عنوان تیم اول راهی دور نهایی شد.

وی افزود: تیم آریانا در بازی نخست مقابل شرق تهران قرار گرفت که سه بر صفر به برتری رسید همچنین در بازی دوم سه بر صفر نماینده مشهد را از پیش رو برداشت و در بازی سوم سه بر صفر از سد تیم نفت امیدیه عبور کرد، این درحالی است که تیم نفت امیدیه هر سه بازی خود را با شکست پشت سر گذاشت.

رییس هیات والیبال خوزستان در ادامه به برگزاری رقابت های لیگ والیبال استان در رده پایه‌ها اشاره کرد و گفت: مرحله دوم نوجوانان آقایان در ۲ گروه چهار تیمی و رقابتهای جوانان بانوان استان با حضور هفت تیم در روزهای ۱۶، ۱۷ و ۱۸ بهمن ماه برگزار می‌شود.

وی عنوان کرد: اگر به دنبال پیشرفت والیبال استان هستیم نه تنها اهواز بلکه همه شهرستان های استان باید دارای یک سالن والیبال اختصاصی باشند تا نوجوانان و جوانان بیشتری جذب این رشته شوند.

شاهرخی در ادامه به کمبود اعتبار لازم برای اجرایی کردن برنامه های هیات اشاره کرد و گفت: یکی از برنامه‌های ما در سال آینده ورود فعالان اقتصادی بخش خصوصی به رشته والیبال است و بنا داریم از این طریق مشکلات مالی خود را برطرف کنیم.

وی در پایان با بیان این که والیبال خوزستان حرف های بسیاری برای گفتن دارد افزود: خوشبختانه در حال حاضر والیبال استان یکی از رشته های ورزشی فعال در سطح استان است و در زمینه آموزش و استعدادیابی اقدامات موثری انجام داده ایم. 

رییس هیات والیبال خوزستان در پیان به برگزاری یک کلاس مربیگری درجه یک بانوان اشاره کرد و گفت: این کلاس روز ۱۸ بهمن در اهواز برگزار می شود.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار